Jump to content

Lichtgroene kleur van gang gebied.

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je een gang gebied verovert wordt de kleur lichtgroen op de map, maar er zijn ook gebieden die een donkere kleur hebben. Wat is het verschil (neem aan hoeveel invloed je daar hebt?) en hoe kan je het veranderen?

Geplaatst:

groen is je eigen gang en paars zijn de ballas en geel de vagos

die kan je allemaal over nemen en ze kunnen ook aangevallen worden door andere gangs

des te meer groen er is des te meer groove street

wat bedoel je met donkere kleur

Geplaatst: (bewerkt)

Laatst kwam ik dezelfde vraag ook tegen, in dit topic

-Matthijs- geeft daar in deze post als volgt antwoord op, hopelijk heb je er wat aan:

Ik heb een vraagje: Als ik op m'n radar kijk zie je paars(Ballas), geel(Vagos) en groen(Grove Street, ik dus).

Maar wanneer je echt goed kijkt zie je lichte paarse/gele/groene gebieden en donkere paarse/gele/groene gebieden.

Weet iemand wat het verschil is????

Ik heb op dit moment het vermoeden dat het met de sterkte van die gang op die plek is(de moeilijkheidsgraad om hem te veroveren)

Alvast bedankt

Je hebt gedeeltelijk gelijk. Het is niet de moeilijkheidsgraad, het is eigenlijk de 'drukte' per gebied. Met andere woorden, in een donker paars gebied tref je meer Ballas members aan, dan in een licht paarse. Je ziet ook dat in de haven het licht paars is, als je daar rijd zie je amper tot geen member. Als je naar een donker paars gebied gaat kom je meer en sneller wat members tegen.

[Tenminste, dat is voor mij het meest voor de hand liggend.]

Overigens nog welkom op het forum :cya:

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Laatst kwam ik dezelfde vraag ook tegen, in dit topic

-Matthijs- geeft daar in deze post als volgt antwoord op, hopelijk heb je er wat aan:

Ik heb een vraagje: Als ik op m'n radar kijk zie je paars(Ballas), geel(Vagos) en groen(Grove Street, ik dus).

Maar wanneer je echt goed kijkt zie je lichte paarse/gele/groene gebieden en donkere paarse/gele/groene gebieden.

Weet iemand wat het verschil is????

Ik heb op dit moment het vermoeden dat het met de sterkte van die gang op die plek is(de moeilijkheidsgraad om hem te veroveren)

Alvast bedankt

Je hebt gedeeltelijk gelijk. Het is niet de moeilijkheidsgraad, het is eigenlijk de 'drukte' per gebied. Met andere woorden, in een donker paars gebied tref je meer Ballas members aan, dan in een licht paarse. Je ziet ook dat in de haven het licht paars is, als je daar rijd zie je amper tot geen member. Als je naar een donker paars gebied gaat kom je meer en sneller wat members tegen.

[Tenminste, dat is voor mij het meest voor de hand liggend.]

Overigens nog welkom op het forum :cya:

Bedankt, en ook bedankt voor het antwoord. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...