.Levi. Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) Ik maak de laatste tijd niet veel signatures meer, behalve voor Contests en soms voor SOTM. Gisteren had ik weer eens zin om wat signatures te maken en te oefenen. Ze zijn wel wat verschillend. Bewerkt: 2 december 2006 door .Levi. Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) We zien inderdaad niet zoveel Sigs meer van je, meer designs zoals laatst met een blikje en alweer een hele tijd terug met je Road Trip Design. Jammer, want ook Sigs kun je toch wel goed. Nouja, die zien we dan wel af en toe hier en op de contests. Laat ik maar wat gaan raten dan. ____________________________________________ Nummer 1 Ziet er leuk uit, zo met die zwarte vegen rondom de render van het mannetje wat zijn veters strikt, of niet soms? Ook de achtergrond heb je leuk gedaan, de gebouwen iets vervaagt. Qua verhouding kloppen het mannetje en de achtergrond ook, dus ook dat is mooi meegenomen. De tekst is er goed ingezet, dat had ik zelf niet beter kunnen doen. De hele Sig trouwens niet... Cijfer: 8 Nummer 2 Zulke randjes bij je Sig, die ronde dus, vind ik altijd wel leuk staan. Ik weet niet of je het uit één of meerdere plaatjes hebt gedaan, maar het geheel ziet er mooi uit, en daar gaat het toch vooral om. Misschien had de vrouw nog wat scherper gekunt, vooral bij het gezicht, maar zonder dat staat het wel leuk. Het kan natuurlijk ook aan de render liggen dat het niet beter kon. Cijfer: 8.3 Nummer 3: Weer een heel andere stijl dan de voorgaande, maar dat heb je ook al erbij gezegd in je beginpost. Ik vind hem zo op het eerste gezicht wat minder dan de voorgaande. Het lijkt een beetje abstract met die soort van regenboogjes, en dat is nou eigenlijk niet mijn smaak. De tekst heb je wel mooi mee laten gaan met de boog waar je het in hebt gezet, maar de schaduw daarvan vind ik dan weer wat minder. Wat minder vind ik deze overall dus. Cijfer: 7.3 Nummer 4 Een soort van C4D-Render op de achtergrond zie ik, mooi uitgevoerd in combinatie met de render. Je ziet zo inderdaad echt de 'blast' erin, vandaar de tekst ook waarschijnlijk. De zwarte randen zijn wel grappig, maar van mij mochten ze iets minder dik denk ik. De tekst zit er wel weer goed in, wat toch één van de moeilijkere onderwerpen van een Sig zijn vind ik zelf. [Edit] Veel mooier nu inderdaad. Cijfer updated met 0.3 puntjes omhoog Cijfer: 8.3 ____________________________________________ Voor dit zetje gemiddeld een 7.9. Als je het afrond is dat toch mooi een 8. En dat voor een mannetje dat zich niet meer zoveel met Signatures bezig houdt is dat toch goed? Bewerkt: 2 december 2006 door Froodooo Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Bedankt voor je reactie Froodooo, stel ik zeer op prijs. Wat je commentaar betreft, ben het er met bepaalde dingen volkomen mee eens. Zo heb ik de dikke stroke van de laatste signature dunner gemaakt. De 2e signature was zwart/wit en ze ligt op een moter (weet niet of je dat zag). Dat haar gezicht niet zo scherp is heeft maar 1 reden. Zodra ik het scherper had gemaakt was ik over het aantal KB heen en daar had ik geen zin in. Nogmaals bedankt kerel! En nu ga ik weer verder met mijn Graphics Super Contest 2e ronde signature. Reageren
orange123 Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Eej levi Wel mooi, maar ik heb een vraag bij die laatste sig. hoe maak je daar zo'n lichte flits Kun je hier miss. wat over zeggen? thx orange123 Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Eej leviWel mooi, maar ik heb een vraag bij die laatste sig. hoe maak je daar zo'n lichte flits Kun je hier miss. wat over zeggen? thx orange123 Jahoor tuurlijk. Ik heb deze flits gemaakt door naar Filter > Render > Lensflare: 105mm Prime te gaan. Edit: Maak een nieuwe layer vul deze layer met de kleur zwart en doe dan de stappen die hierboven zijn uitgelegd. Je kunt dan de lensflare een plaats geven. Heb je dit gedaan zet daarna de blendingmode van de layer op screen. Reageren
deagle Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Beste .Levi. , Hieronder volgt uw rate . Signature1 Background: 9/10 Render/Stock: 9/10 Kleuren: 8/10 Tekst: 7/10 Extra bonuspunten: 1.5/2 Extra commentaar: Mooie signature , goede stockkeuze .. Misschien kan de tekst en de kleuren nog wat beter ? == Rate: 90%. Signature2 Background: 9.5/10 Render/Stock: 9.2/10 Kleuren: 9/10 Tekst: 8/10 Extra bonuspunten: 2/2 Extra commentaar: 1 Goed / Mooi geheel ! Bijna geen aanmerkingen ... KUTGW! == Rate: 92% Signature3 Background: 8/10 Render/Stock: 7/10 Kleuren: 9/10 Tekst: 6/10 Extra bonuspunten: 0.5/2 Extra commentaar: De mindere signature i/d reeks ... De tekst en de lijntjes links zijn iets te druk ... Net zoals de drop shadow bij de tekst "Fashion Way" ... == Rate: 70% Signature4 Background: 9.5/10 Render/Stock: 9.5/10 Kleuren: 9/10 Tekst: 8.5/10 Extra bonuspunten: 2/2 Extra commentaar: Héél mooie signature ... Die lens flare die je erin verwerkte is zeer goed gelukt ! Mooi geheel! Misschien alleen de tekst "Levi" een beetje opschuiven ?! == Rate: 95% Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Bedankt voor je geweldige rates Nicsan. Signature 3 was meer even een test om weer de art feeling te krijgen. Dus ik probeerde wat nieuwe dingentjes. Vond de uitkomst wel leuk. Nogmaals bedankt voor je commentaar plus rates Nicsan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.