ritchie Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 wel op deze site kun je een savegame downloaden (denk dat het deze site is ) maar hoe krijg je dat juist op uw memory card of hoe werkt dat? Reageren
thomas1991 Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 :ik denk dat het niet lukt, want je kan toch geen memory card van de ps2 in je pc stoppen. Of je moet er iets specials voor hebben als dat bestaat. :rolleyes: :ph34r: maar mischien weet iemand anders dat wel maar ik weet niet zeker :o Reageren
BrokenTable Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) Datel heeft een USB-stick (16mb) waarmee je savegames tussen je PC en PS2 kunt uitwisselen. Bol.com verkoop hem volgens mij ook. Bewerkt: 15 november 2004 door BrokenTable Reageren
pottevijn Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 als je ps2 online kan kan je bij sommige cds downloads krijgen daar zitten altijd save games in Reageren
Vayne Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 Datel heeft een USB-stick (16mb) waarmee je savegames tussen je PC en PS2 kunt uitwisselen. Bol.com verkoop hem volgens mij ook. ja zeer handige gadget,.. maar schijnt ook heel duur te zijn ofnie? Reageren
NoobKlier Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 Hebben ze ook savegames hier? Reageren
Scott16 Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 Hebben ze ook savegames hier? wattan , kan je het zelf niet halen?? Reageren
TiMbEr Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Dus ik kan niet met een "gewone" USB-Stick me save games eraf halen??? daar heb je een speciaal stickie voor ? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Dus ik kan niet met een "gewone" USB-Stick me save games eraf halen???daar heb je een speciaal stickie voor ? Je hebt er speciale software voor nodig om te kunnen kopieren. Hij herkende een andere USB-stick van mij wel, ik kon ook wel kopiëren, maar kreeg de melding dat er geen voldoende ruimte op de stick (512 MB vrij :-) ) was. Misschien dat andere sticks wel werken, maar dan heb je nog steed die software (Action Replay) nodig. Reageren
Dutsj Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 Ik wilde die foto plaatsen van mijn opgevoerde Jester.. kan hij die memory stick niet vinden ( de ps2 ) .. GTA San Andreas Save -> Kopieer -> Geen beschikbaar media om naar te kopieeren zegt ie dan <_< Reageren
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 X-Port is een goeie tool Ik wil hem op Ebay Kope maar Vertrouw et niet weet iemand waar ik het kan kope in belgie in oost-vlaanderen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.