Jump to content

Kan geen liedjes meer op MP3 zetten.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey :cya:

Ik heb sinds kort een nieuwe mp3. En in 't begin kon ik veel liedjes erop zetten, tot 125, maar nu kan 't alleen maar als ik een oude eraf haal. En hij kan niet vol zitten want ik heb 1 gb geheugen. Sommige liedjes gaan na dat ik een liedje heb weggehaald, nog niet erop. Weet iemand misschien hoe dat kan? Ik vind 't echt irritant.

Bewerkt: door Juju
Geplaatst:

Hoe haal je het weg? Op de computer of op de MP3? Op de MP3 kan het nog wel eens falen. Probeer dat eens ;)

En weet je zéker dat je MP3 niet vol is?

Geplaatst:

Je mp3 is gewoon vol, heb je hem op marktplaats gekocht want dan ben je opgelicht...

Wat voor mp is het ?

Geplaatst:

Probeer hem in de PC te stoppen en rechtermuisknop er op en dan formatteren. Alles wordt er nu van verwijderd, probeer daarna gewoon weer liedjes erop te zetten. Ik denk dat het wel werkt.

Geplaatst: (bewerkt)
Hoe haal je het weg? Op de computer of op de MP3? Op de MP3 kan het nog wel eens falen. Probeer dat eens ;)

En weet je zéker dat je MP3 niet vol is?

Ik haal 'm van de MP3 weg. Ik heb 1 gb dus ik denk niet dat ie na 125 liedjes al vol is :?.

Je mp3 is gewoon vol, heb je hem op marktplaats gekocht want dan ben je opgelicht...

Wat voor mp is het ?

Ik heb 'm bij BCC gekocht, een Proline heet 't merk.

Probeer hem in de PC te stoppen en rechtermuisknop er op en dan formatteren. Alles wordt er nu van verwijderd, probeer daarna gewoon weer liedjes erop te zetten. Ik denk dat het wel werkt.

Ja, maar stel je voor dat ik daarna helemaal geen liedjes meer erop kan zetten?

Screen:

Klik hier

Bewerkt: door Juju

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...