DJ-TQM Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Hallo, is er iemand op dit forum, die scarface speelt en bij die missie in south beach is van dat eerste hotel? Wie weet hoe die werkt, mijn boot word aldoor meteen kapotgeschoten. alvast bedankt!m.v.g Reageren
60 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) ik wil het mischien ook kopen maar mensen zeggen dat het een booring spel is is dat zo DJ-TQM??? sorry voor het offtopic maar antwoort zou fijn zijn gr 60 cent Bewerkt: 1 december 2006 door 60-cent Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Het is af en toe langdradig het is gebaseerd op drugs dealen, mensen afschieten en property eigenen. ik vind het een vet spel. maar veel zeggen dat het niet zo is Reageren
60 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) ik vind veel spelen leuk zoals gta lcs en the godfather en daar is iedenreen ook heel negative over dau ik zal dit spel zeker leuk vinden (kan het ook nacht zijn zoja kan je dan nog ales helder zien ingame?) als ik het heb zal ik je helpen met je probleem gr 60 cent Bewerkt: 1 december 2006 door 60-cent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.