Jump to content

Hulp....100 saved game

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi.. Mijn computer is een tijdje weggeweest en mijn 78% voltooide spel is weg! Dus ik wil een 100 % saved game downloaden hoe???????

Geplaatst: (bewerkt)

Een savegame downloaden is niet moeilijk. Ga naar >de savegame download database< en download de 100% savegame. Sla hem op in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. Pak het bestand uit, en je kunt hem spelen! Helemaal niets moeilijks aan dus, veel plezier ermee. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Heel leuk... Maar ik sla het bestand dus op in gta san andreas user files en er gebeurt niks met het spel zelf geen nieuwe game en als ik map openen doe gebeurt ook niks behalve heel veel rare tekentjes

Geplaatst:
Heel leuk... Maar ik sla het bestand dus op in gta san andreas user files en er gebeurt niks met het spel zelf geen nieuwe game en als ik map openen doe gebeurt ook niks behalve heel veel rare tekentjes

Waarschijnlijk heb je het bestand niet uitgepakt, ik zal je even uitleggen hoe dat precies zijn werk ingaat:

Ga naar Rarlabs en ga naar de download database. Kies 'Dutch' en installeer het programma. Nu open je het bestand dat je gedownload hebt met dit programma. Druk op 'extract' en stel het zo in dat het naar je user files gaat.

Lukt het nog niet, zeg het gewoon. :)

Geplaatst:
Er staat alleen koop Winrar

Nee hoor, je hoefde alleen op het kopje 'Downloads' te klikken. Maar om het je gemakkelijk te maken heb ik even de directe link om het te downloaden. Het is in het Nederlands, wat nog simpeler is: Klik

Geplaatst:
Ok ik heb Winrar denk ik en nu?

Als het goed is moet de gedownloade savegame nu werken. Plaats de savegame weer in de San Andreas User Files map en start San Andreas op en kijk of je de savegame kunt spelen. :)

Note: Je moet natuurlijk wel eerst Winrar instaleren nadat je hem gedownload hebt. Misschien heb je dit al gedaan hoor, ik zeg het alleen even voor de zekerheid. ;)

Geplaatst:

Je hebt waarschijnlijk GTA San Andreas versie 2. Daarom kun je deze versie 1 savegame niet spelen. Download >deze patch< om je van je GTA SA versie 2 versie 1 te maken. Download de patch, pak hem uit met WinRar (Rechtermuisknop -> extract files) en start hem op. Je GTA SA wordt nu automatisch gepatched.

Om de savegame te spelen moet je hem gewoon weer uitpakken (Rechtermuisknop -> extract files -> uitpakken in mijn documenten/GTA San Andreas User Files) in GTA SA User Files. Nu zal hij het wel doen. :)

Geplaatst:

******** gaat het eindelijkl goed hij staat bij load games ga ik hem loaden staat er in eens er is een fout opgetreden in gta het moet worden afgesloten :bonk:

Geplaatst:
******** gaat het eindelijkl goed hij staat bij load games ga ik hem loaden staat er in eens er is een fout opgetreden in gta het moet worden afgesloten :bonk:

Dan heb je waarschijnlijk de verkeerde versie. Er zijn 2 versies van GTA San Andreas: versie 1 en, je raadt het waarschijnlijk al, versie 2. Als je versie 1 hebt, moet je ook een savegame voor versie 1 gebruiken. Als je versie 2 hebt, moet je ook een savegame voor versie 2 gebruiken. Jij hebt waarschijnlijk versie 2, omdat de savegame bij downloads voor versie 1 is.

In mijn computer stond nog een savegame van 100% voor versie 2. Ik weet niet zeker of dit de goede is, maar ik had in ieder geval opgeslagen in een map van 100% voor versie 2 ;). Hij is overigens niet door mij gemaakt, maar door Dizzee!

GTASAsf1.b

Je zou ook gewoon even je spel kunnen downgraden. Dat kan met deze patch. Je hebt dan veel meer voordelen: je kunt modden en multiplayer spelen. Je savegames die je nu hebt doen het dan helaas niet meer...

Geplaatst:

Weer een probleem opgelost door de trouwe leden van het forum :) dank u zeer PS. waarom dat plekje aangevinkt?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...