Jump to content

vice city mod manager


bramboy

Recommended Posts

ik heb een probleem met vice city mod manager als ik op download druk geeft hij iets aan.dan zegt hij dit: your vcm manager is out of date or a connection to the server cound not be made,please download new version

post-52695-1164990834_thumb.jpg

Bewerkt: door bramboy
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem met vice city mod manager als ik op download druk geeft hij iets aan.dan zegt hij dit: your vcm manager is out of date or a connection to the server cound not be made,please download new version

Dat is inderdaad het grote probleem van VCMM. Deze functie is domweg niet 'afgemaakt'. Een nieuwere versie is er helaas niet. Daarom moet je de mods er zelf inzetten. Er moet ergens een map zijn waar je ze in kunt zetten.

Download de mods handmatig van het internet (Natuurlijk wel .vcmm bestanden). Zet ze daarna in de map C:\Program Files\vcmm\mods\vcm (Dat is de standaard map, als jij VCMM ergens anders hebt geinstalleerd, dan moet je ze in die andere map zetten).

Dan verschijnen ze gewoon in de lijst, en kun je ze installeren, veel plezier ermee! ;)

(Maak natuurlijk wel backups voordat je gaat modden).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...