nielsajax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 die cd's van gta SA zijn erg slecht, 1 krasje kan al genoeg zijn om het niet meer te doen, dus ik waarschuw jullie dat je heel voorzichtig met die cd's moet omgaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 GVD kut jij hebt gelijk ik heb nu ook al een paar krasjes alleen hij doet het nog 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ha...toen ik ehm kreeg heb ik ehm gespeeld en sinsdien is ie niet meer uit mijn ps2 geweest dus...hij kan alleen in muh ps2 kapot gaan wat niet zo vaak gebeurd althans bij mij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sehraoui Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 De mijne blijft nu regelmatig hangen ik weet niet of het door de kleine krasjes komt of dat het mn ps2 is k heb nu niet eens zin om te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 De mijne blijft nu regelmatig hangen ik weet niet of het door de kleine krasjes komt of dat het mn ps2 is k heb nu niet eens zin om te spelen Psst,.. tis niet echt legaal maar je kan het beste je ps2 laten ombouwen en er een reseve kopie van maken,.. je hebt het nie van mij gehoort! :lol: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NoobKlier Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ik heb een kras op me cd en nu als ik op de snelweg door een tunnel rij staat er: Error reading GTA San Andreas disc. Nogal hatelijk, nu heb ik geen zin om te spelen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 De mijne blijft nu regelmatig hangen ik weet niet of het door de kleine krasjes komt of dat het mn ps2 is k heb nu niet eens zin om te spelen Psst,.. tis niet echt legaal maar je kan het beste je ps2 laten ombouwen en er een reseve kopie van maken,.. je hebt het nie van mij gehoort! :lol: :ph34r: Whaha... OK we hebben het allemaal NIET van VAYNE gehoord Wat niet gehoord? Oh dat je je PS2 kan ombouwen.. Vayne zei het me laatst :o :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skimi Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) Ik heb een kras op me cd en nu als ik op de snelweg door een tunnel rij staat er: Error reading GTA San Andreas disc. Nogal hatelijk, nu heb ik geen zin om te spelen.... :o so..dat is eff cut maar k heb NOG geen prob.... Bewerkt: 12 november 2004 door skimi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peet Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Als je cd krassen heeft kan deze nog gered worden door een goede autowas te gebruiken. Als je de cd goed polyst kan zelfs vrij diepe kraasen glad poetsen. Succes B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 als je gewoon voorzichtig me omgaat kan er praktisch niks gebeuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Klopt, doe hem gewoon vanuit het doosje in je PS2 en omgekeerd, kan er nix mee mis gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NoobKlier Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 bij mij zit hij alleenmaar in me ps2, ik had het al vanaf het begin, maar leg is uit hoe dat werkt dat, autowas... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Bij mijn vriend deed ie ook al niet, hij had paar krasjes, maar misschien is zijn PS2 kapot... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 De mijne blijft nu regelmatig hangen ik weet niet of het door de kleine krasjes komt of dat het mn ps2 is k heb nu niet eens zin om te spelen Psst,.. tis niet echt legaal maar je kan het beste je ps2 laten ombouwen en er een reseve kopie van maken,.. je hebt het nie van mij gehoort! :lol: :ph34r: da's wel legaal, je hebt de orginele kopie in handen, alleen er zit geen garantie meer op je ps2 want de garantiezegel is dan gebroken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.