Jump to content

PC: Vice City


Tunix

Recommended Posts

Minimale systeemeisen:

  • 800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU
  • 128 MB RAM
  • 32 MB videokaart
  • 8X CD-ROM/DVD speler
  • DirectX 9.0 compatible geluidskaart
  • 915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)
  • Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP
  • Direct X 9.0 of hoger

1550 MB moet je hebben als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zullen waarschijnlijk enkele mods bij zitten :) .

Hoort dit topic trouwens niet in 'Vice City General'?

Geen idee, dit was een Algemeen Games Forum, dus ik dacht het past hier wel bij :bonk: .

Maar dit is een GTAforum :) , daarom hebben we ook apparte fora's voor de GTA-spellen :cya: . En als we er nou geen apparte fora voor zouden hebben stond het nog verkeert :-( , GTA is namelijk een free-roaming spel en daar hebben we ook een appart sub-fora voor ;) . Volgende keer beter ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zullen waarschijnlijk enkele mods bij zitten :) .

Hoort dit topic trouwens niet in 'Vice City General'?

Geen idee, dit was een Algemeen Games Forum, dus ik dacht het past hier wel bij :bonk: .

Maar dit is een GTAforum :) , daarom hebben we ook apparte fora's voor de GTA-spellen :cya: . En als we er nou geen apparte fora voor zouden hebben stond het nog verkeert :-( , GTA is namelijk een free-roaming spel en daar hebben we ook een appart sub-fora voor ;) . Volgende keer beter ^_^ .

Haha dat gaat wel erg diep, ik zal de volgende keer beter kijken :bonk: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...