Jump to content

San andreas start raar op

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik heb san andreas geinstaleerd en als ik hem start zie ik eerst 2 keer een wit scherm en dat het logo van rockstar daarna weer die witte scherm en dan zie ik het menu als witte blokken de achtergrond is helemaal zwart maar de woorden zijn witte blokken,elke woord is een blok,,

ik heb een 64mb videokaart en verder heb ik alles wat aan de eisen voldoet voor san andreas,,

Help me plz.. _O__O_

Naffer.

Geplaatst:

Volgens mij ligt het aan je videokaart, je moet niet voor niets een 128 MB (of was het 256 MB) videokaart hebben, met een betere videokaart moet het lukken.

Anders kan het ook dat er iets mis is gegaan bij de installatie, dan moet jet hem eens opnieuw installeren.

Geplaatst:

Ik ga hem dan opnieuw instaleren..kan het ook zijn dat ik een driver moet downloaden ofzo dat hoorde ik op school ook...

Geplaatst:
Hey ik heb san andreas geinstaleerd en als ik hem start zie ik eerst 2 keer een wit scherm en dat het logo van rockstar daarna weer die witte scherm en dan zie ik het menu als witte blokken de achtergrond is helemaal zwart maar de woorden zijn witte blokken,elke woord is een blok,,

ik heb een 64mb videokaart en verder heb ik alles wat aan de eisen voldoet voor san andreas,,

Help me plz.. _O__O_

Naffer.

Hallo Naffer :cya:

Inderdaad kan je video kaart hem niet goed genoeg aan. Kun je wat meer informatie over je video kaart geven? Dat vind je door Strat>uitvoeren>dxdiag. Of door Deze Computer>systeeminformatie weergeven>Hardware>apperaatbeheer>beeldschermadapters. Via het merk enz. van je video kaart kun je evenutweel proberen hem te update door naar de site te gaan van de fabrikant. Als je dat geprobeert hebt en er is nog steeds geen verbetering raad ik je aan een nieuwe video kaart te nemen wil je Gta Sa en andere hoog eisende games laten draaien.

Succes nog ;) Groet gammie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...