gerhardt7 Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 hoe begin mijn eigen bedendje in gta san andreas wat moet ik dan doen Reageren
Bassiej Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 richt op iemand en druk op g of h Reageren
Advancegta Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) hoe begin mijn eigen bedendje in gta san andreas wat moet ik dan doen Dit doe je door de Grove street members in het vizier te houden met een wapen en vervolgens op de H toets te drukken. Je vraagt ze nu of ze bij je gang willen en ze zullen je met 'ja' of 'nee' antwoorden. Hoe meer respect je hebt hoe meer 'Homies' je bij je gang kunt toevoegen. Samen met je 'Homies' zul je nu een vijandelijke gang kunnen gaan aanvallen. Veel plezier ermee. Bewerkt: 1 december 2006 door Advancegta Reageren
gerhardt7 Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) ik heb een xbox welke toets dan en hoe zien die persoontjes er uit Bewerkt: 1 december 2006 door gerhardt7 Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) Mensen met groene kleding kun je recruteren. Opgezocht : Meenemen: D-Pad Omhoog Laten wachten: D-Pad Omlaag Geen flauw idee wat D-Pad is maar dat zal gerhardt7 wel weten.... Even over dat laatste: Ja, dat klopt. Mensen met groene kleding die altijd in Grove St. lopen kun je meenemen. Als je al territories hebt overgenomen lopen ze daar ook. Afhankelijk van hoeveel respect je hebt, kun je meer mensen meenemen. Respect:----------Aantal: 1% of meer: 2 gang members 10% of meer: 3 gangs members 20% of meer: 4 gangs members 40% of meer: 5 gangs members 60% of meer: 6 gangs members 80% of meer: 7 gangs members Bewerkt: 1 december 2006 door VWO-er Reageren
gerhardt7 Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) ho die al in een bende zitten die je bevriend mee bent die kun je over nemen ik heb hem nu maar ik wil de toets maar kan ik wapens voor ze kopen en kleding en al die dingen Bewerkt: 1 december 2006 door gerhardt7 Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) Nee, als je meer Spray Tags sprayt dan krijgen ze wel betere wapens maar kleding niet....] EDIT: Zou je ook iets duidelijker kunnen praten... (Ik wil niet mod-achtig doen maar ach...) Bewerkt: 1 december 2006 door VWO-er Reageren
gerhardt7 Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 ho je bedoelt op al die pleken oke Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Ja, die griebels op de muren ja. Die je in paarse en gele kleuren vind waar je groene graffiti overheen moet spuiten.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.