Dexist Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) hoe doe je dat? a. men neme vier hefttrucks en een bus.. b. men douwt die 4 heftrucks er onder c. laat de heftrucks de bus een voor een optillen: en voilà je kan onder de auto werken alleen jammer dat het niet echt kan maar ja en ik heb nog een filmpje op youtube gezet, hier mee til ik een auto op en zet hem op de DFT-30 Bewerkt: 3 december 2006 door xSANx-xERWINx Reageren
SWYV Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 whahahaha de beste nr1 grappige creatie ooit gezien!!! maar jij kan sowieso de bus niet repareren maar wel fijn gevoel voor een (toekomstige) auto garagist Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 leuk ja maar je kunt er ook 2 gebruiken, 1 voor 1 achter Reageren
NineEleven Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 nee dat is te zwaar denk ik. ik vind het jammer dat je geen auto met je heftruck kan opnemen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 een auto is nooit te zwaar, je zou er zelfs een at-400 mee kunen optillen, of een dumper Reageren
cheizz Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) goed gevonden ik probeer vaker dit soort dingen uit. maar als ik dat in grovestreet doe wordt meestal de auto gejat door zo'n lijpe crimineel met dat chekered shirt mt korte mouwen Bewerkt: 2 december 2006 door cheizz Reageren
Dexist Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 een auto is nooit te zwaar, je zou er zelfs een at-400 mee kunen optillen, of een dumper nou eigelijk, maakt dat wel uit ik wou ook een monster truck optillen maar dat wou niet eens Reageren
Moonbeam Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Ik vind het erg leuk bedacht, xSANx-xERWINx. Wel kun je beter je screens in >Dit Topic< posten, anders krijg je van dat gedoe met slotjes en dergelijke, ik neem niet aan dat je daar op uit bent? Maar erg leuk gedaan hoor! Mvg, Moonbeam Bewerkt: 2 december 2006 door Moonbeam Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) een auto is nooit te zwaar, je zou er zelfs een at-400 mee kunen optillen, of een dumper nou eigelijk, maakt dat wel uit ik wou ook een monster truck optillen maar dat wou niet eens nou, je kunt hem qua gewicht wel optillen, alleen niet met een, want dan kiept ie onderuit. maar je kunt hem wel (gedeeltelijk tot ie gaat draaien) optillen hoor, ik post zo screens... Bewerkt: 2 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
coz Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 leuk jamaar je kunt er ook 2 gebruiken, 1 voor 1 achter nee een auto is nooit te zwaar, je zou er zelfs een at-400 mee kunen optillen, of een dumper nou eigelijk, maakt dat wel uit ik wou ook een monster truck optillen maar dat wou niet eens dat heeft meer met de vering van een monster te maken dan het gewicht Reageren
mertin Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Mooi,Lache,Leuk één woord : CREATIVE netjes gedaan ik zal het ook keer proberen Reageren
Dexist Geplaatst: 3 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2006 keb er nog een nieuw filmpje bij gezet, kijk in het eerste bericht Reageren
BigM Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Sommige mensen doen soms gekken dingen maar dit heb ik nog nooit gezien .Ik bedoel het goed hoor. Inderdaad jammer dat je er niet echt onder kan werken maarja anders zou het echt een gekke gamen zijn . Verder vind ik het wel orgineel na gedacht Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 weet je wat je moet doen, je moet er een bom onder plakken, dan zie je hem niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.