Jump to content

Problemen met je bus, je repareerd hem zo!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoe doe je dat?

a. men neme vier hefttrucks en een bus..

b. men douwt die 4 heftrucks er onder

c. laat de heftrucks de bus een voor een optillen:

en voilà

je kan onder de auto werken :puh::puh: alleen jammer dat het niet echt kan maar ja :sst:

en ik heb nog een filmpje op youtube gezet, hier mee til ik een auto op en zet hem op de DFT-30

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

4

• $NeoSyp$

4

• MartyCeha

3

• MASTERMIND

2

Geplaatst:

whahahaha de beste nr1 grappige creatie ooit gezien!!! :schater:

maar jij kan sowieso de bus niet repareren maar wel fijn gevoel voor een (toekomstige) auto garagist :klap:

goed gevonden ik probeer vaker dit soort dingen uit. maar als ik dat in grovestreet doe wordt meestal de auto gejat door zo'n lijpe crimineel met dat chekered shirt mt korte mouwen

Bewerkt: door cheizz
Geplaatst:
een auto is nooit te zwaar, je zou er zelfs een at-400 mee kunen optillen, of een dumper

nou eigelijk, maakt dat wel uit ik wou ook een monster truck optillen maar dat wou niet eens :bonk:

Ik vind het erg leuk bedacht, xSANx-xERWINx.

Wel kun je beter je screens in >Dit Topic< posten, anders krijg je van dat gedoe met slotjes en dergelijke, ik neem niet aan dat je daar op uit bent? ;) Maar erg leuk gedaan hoor!

Mvg, Moonbeam :cya:

Bewerkt: door Moonbeam

een auto is nooit te zwaar, je zou er zelfs een at-400 mee kunen optillen, of een dumper

nou eigelijk, maakt dat wel uit ik wou ook een monster truck optillen maar dat wou niet eens :bonk:

nou, je kunt hem qua gewicht wel optillen, alleen niet met een, want dan kiept ie onderuit. maar je kunt hem wel (gedeeltelijk tot ie gaat draaien) optillen hoor, ik post zo screens...

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:
leuk ja

maar je kunt er ook 2 gebruiken, 1 voor 1 achter ;)

nee

dat heeft meer met de vering van een monster te maken dan het gewicht

Geplaatst:

Sommige mensen doen soms gekken dingen maar dit heb ik nog nooit gezien :schater: .Ik bedoel het goed hoor. Inderdaad jammer dat je er niet echt onder kan werken maarja anders zou het echt een gekke gamen zijn . Verder vind ik het wel orgineel na gedacht :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...