saboy Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 is er ene code voor zo'n vork lift?? Reageren
Jorair Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Neen, die is en niet, wel kan je de N00bmode downloaden waarmee je de forklift kan spawnen. hier kan je de n00bmode downloaden. Reageren
Puma Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Hoe ben je hier op gekomen? Serieus, dit is echt pwnage!! Dan zou het dus ook met een tank moeten kunnen.. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Hoe ben je hier op gekomen?Serieus, dit is echt pwnage!! Dan zou het dus ook met een tank moeten kunnen.. dan moet je wel voorzichtig zijn dat de Rhino de vorkheftrucks niet laat ontploffen Reageren
PB_soldier Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 ze zeiden dat het gewicht niet uit maakt. maar het gewichtspunt wel. als je een infurnes neemt kun je die moeilijker omhoog krijgen dan een parental ofzoiets. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Hoe ben je hier op gekomen? Serieus, dit is echt pwnage!! Dan zou het dus ook met een tank moeten kunnen.. dan moet je wel voorzichtig zijn dat de Rhino de vorkheftrucks niet laat ontploffen mmm had ook geprobeerd met de rhino, had hem goed en wel op het hoogste punt kwam er zoon gast aan die een van mijn vier hefttruck steelde en toen viel de rhino naar beneden en waren de andere hefttrucks zo goed als nou ja kapoet Reageren
Suburban Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 lol ga ik ook proberen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik heb het ook geprobeerd, en er gebeurde iets HEEEL raars De bus kantelde ineens, en hij bleef zo staan, in een hoek van 45 graden Hij stond helemaal schuin op 2 wielen, en ik heb de forklifts eronderuit gereden, en nog steeds blijft ie zo staan echt raar. Zal ik anders een screen posten? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik heb het ook geprobeerd, en er gebeurde iets HEEEL raars De bus kantelde ineens, en hij bleef zo staan, in een hoek van 45 graden Hij stond helemaal schuin op 2 wielen, en ik heb de forklifts eronderuit gereden, en nog steeds blijft ie zo staan echt raar. Zal ik anders een screen posten? Ja doe dat!!!!!!!! Dit is een beetje onnodige post, je kunt beter je mening erbij posten of wat meer info, want anders blijf je posten hier. Ik vind het een leuk trucje, maar ik denk dat dit niet mogelijk is op de PS2 en Xbox versie, aangezien je geen car-spawner heb, dus het is een geluk voor de PC-gebruikers. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) HEt is mij gelukt op de PS2 Versie!!!! Voor dat savehouse in Hashbury in San Fierro. Eerst moet je vier Forklifts zoeken en in die garage zetten, en dan die bus Het is een verdomd langdradig karwei, maar het werkt!! OP DE PS2!! Kijk maar: hier is de schuine bus van mij eerste post in dit topic: en als ie te klein is klik hier. De tweede komt nog! Bewerkt: 16 december 2006 door MartyCeha Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 HEt is mij gelukt op de PS2 Versie!!!! Voor dat savehouse in Hashbury in San Fierro. Eerst moet je vier Forklifts zoeken en in die garage zetten, en dan die bus Het is een verdomd langdradig karwei, maar het werkt!! OP DE PS2!! Kijk maar: en als ie te klein is klik hier. Hhahahaha leuk gedaan! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Hier is de 2e: Als ie te klein is klik hier Het kan wel op de PS2, het is alleen een rotkarwei om het zo te krijgen (al die forklifts zoeken en in de garage zetten) MAAT HET KAN P.S.: Ik weet het, ik had mn vorige post net zo goed kunnen editen, maar dan zou niemand mijn tweede plaatje zien, omdat het al een oudere post is. Bewerkt: 16 december 2006 door MartyCeha Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Lol, leuke bedachte truuk Reageren
Mythbuster Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 En als je er in gaat zitten, blijft hij dan nog zo staan? als hij dan zou blijven staan heb je zo de "2 wheel double bonus" helemaal vol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.