SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Er is alleen wel 1 nadeel, als je bijvoorbeeld een Dozer optilt met 4 van die hefttrucks en je loopt er onder door zou het zo kunnen dat eentje een beetje naar achter rijd door het gewicht en tja dan zit je er ondervast oftewel Wasted .. Dus je moet altijd goed opletten voor je er onder loopt Bewerkt: 31 december 2006 door SlayerTwist Reageren
kevin software Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 ehuuu is er een span cheat voor die voorheftrucs???? Reageren
paul007 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 LOL, echt goed gevonden. Misschien is dit ook wel een leuk idee voor onze SanAndreas Movie-Makers?? Greetzzz Reageren
EXIT Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Dit truckje heb al Veeeeeel eerder gedaan en een screen van gepost ik zal eens zoeken waar op gtaforum ik deze screen eerder had gepost zie hier Bewerkt: 31 december 2006 door EXIT Reageren
Ophion Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Hahaa leuk filmpje xD en hij blijft ook staan op die ( Hoe heet dat ding xD ) Echt leuk gevonden Reageren
firef0x Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 ik heb de noobmode 2 gedownload maar onder welk kopje staat die forklift dan? ik druk eerst op H + N en dan kan ik een soort kiezen dus ik dacht "civil en transport" maar daar zag ik hem niet en bij "utility" stond ie ook iet Reageren
san andreas freak Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 ik heb het ook gedaan het was wel flink rijden met die forkliften 4 stuks allemaal in de garage maar wel vet Reageren
GTA Monster Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Gewoon redelijk . Greetz, GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.