.Antonio Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Mooi gemaakt hoor. Je hebt je render er goed ingezet. Je C4D is ook mooi. Je hebt zo te zien veel C4D gebruikt, misschien iets te veel. Maar het is opzich wel mooi . Je hebt goed een rood achtige gloed gegeven. Je had misschien nog bij de achtergrond nog iets kunnen doen. Je hebt je text er leuk in gezet (zoals altijd ). Dat is mooi. Je border is gewoon normaal. Zwarte rand, niet slecht en niet goed. Je hebt goed geblurt (of wat dan ook) bij de rand van de render, dat ziet er mooi uit. Je hebt je render een beetje doorzichtig gemaakt. Want je ziet goed bij z'n wangen dat het doorzichtig is. Dat kan je misschien wat beter maken want dat is naar mijn mening niet zo heel mooi. Verder heb ik er niet veel op te zeggen: 89% Reageren
Lord of War Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Mooi gemaakt hoor. Je hebt je render er goed ingezet. Je C4D is ook mooi. Je hebt zo te zien veel C4D gebruikt, misschien iets te veel. Maar het is opzich wel mooi . Je hebt goed een rood achtige gloed gegeven. Je had misschien nog bij de achtergrond nog iets kunnen doen. Je hebt je text er leuk in gezet (zoals altijd ). Dat is mooi. Je border is gewoon normaal. Zwarte rand, niet slecht en niet goed. Je hebt goed geblurt (of wat dan ook) bij de rand van de render, dat ziet er mooi uit. Je hebt je render een beetje doorzichtig gemaakt. Want je ziet goed bij z'n wangen dat het doorzichtig is. Dat kan je misschien wat beter maken want dat is naar mijn mening niet zo heel mooi. Verder heb ik er niet veel op te zeggen: 89% Bedankt voor deze rate, .Antonio. Het enige wat ik niet begrijp aan je rate is dat z'n wangen doorzichtig zijn. Ik heb eigenlijk niks met z'n wangen gedaan. Kun je wat meer uitleg hierover geven? Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Je ziet bij z'n rechter wang (voor ons links) zie je iets. Ik weet niet precies wat. Het lijkt op C4D op de achtergrond. Het kan ook gewoon van de render zelf zijn. Het is een beetje moeilijk uit te leggen. Het lijkt zegmaar op glans van water. Hopelijk begrijp je het nu wat meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.