Salvatore Leone Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 hallo iedreen ik zou graag van iemand de main.scm en die andere(weet de naam er niet meer van ) willen hebben. ik had geen backups gemaakt jah ik weet ik ben dom maarjah alvast bedankt! Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) hallo iedreen ik zou graag van iemand de main.scm en die andere(weet de naam er niet meer van )willen hebben. ik had geen backups gemaakt jah ik weet ik ben dom maarjah alvast bedankt! Ik upload ze wel even voor je. Een moment. Ik heb de bestanden verpakt in een .Zip file, deze kan je met Winrar of Winzip openen. Ik heb ze van Versie 1 en Versie 2 geupload. Veel plezier ermee. Bewerkt: 1 december 2006 door Typhoon Reageren
Salvatore Leone Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 hallo iedreen ik zou graag van iemand de main.scm en die andere(weet de naam er niet meer van ) willen hebben. ik had geen backups gemaakt jah ik weet ik ben dom maarjah alvast bedankt! Ik upload ze wel even voor je. Een moment. ok dank u wel echt heel erg bedankt! P.S wow dat was een vet snelle reactie:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.