Multi-gunner Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) wie is ze ? ze heeft die tatoeage op haar borst. ze heeft blond haar. en ze heeft een zonnebril op. Bewerkt: 1 december 2006 door Multi-gunner Reageren
Jorair Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Dat is volgens mij gewoon een tekening hoor, niet een EE of een personage uit San Andreas. BV. die andere figuren komen ook niet voor in het spel. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Dat is volgens mij gewoon een tekening hoor, niet een EE of een personage uit San Andreas.BV. die andere figuren komen ook niet voor in het spel. jwel hoor , die kale chinees is farlie (ran far li) , die ene is de belangrijkste leden vd gove street gang , de andere is cj , en voor de rest moet ik effe kijke ... Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Dat is volgens mij gewoon een tekening hoor, niet een EE of een personage uit San Andreas. BV. die andere figuren komen ook niet voor in het spel. jwel hoor , die kale chinees is farlie (ran far li) , die ene is de belangrijkste leden vd gove street gang , de andere is cj , en voor de rest moet ik effe kijke ... Hij bedoelt dat niet alle figuren die getekend zijn in het spel voorkomen. Dat in VC ook niet het geval. Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Dat is volgens mij gewoon een tekening hoor, niet een EE of een personage uit San Andreas. BV. die andere figuren komen ook niet voor in het spel. jwel hoor , die kale chinees is farlie (ran far li) , die ene is de belangrijkste leden vd gove street gang , de andere is cj , en voor de rest moet ik effe kijke ... Hij bedoelt dat niet alle figuren die getekend zijn in het spel voorkomen. Dat in VC ook niet het geval. bedoel je niet vcs , want elke figuur van op een laadscherm in vc komt in het spel voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.