Jump to content

glitch ?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kwam op een boerderij , en plotseling zag ik een auto slippen , en kantelde op de weg.

plotseling kwam er een auto supersnel aangereden en knalde erop , daarna nog een auto , daarna nog een , en daarna nog een stuk of 20 :Y .

1 in de fik , ontploffen , al de rest ook in de fik , allemaal ook ontploffen :puh: .

er lagen zo een 20 tal wrakken , maar er was een mooie opening op de weg , en er komt een auto aangereden , en wat gebeurt er ? hij slipt !

weer 20 autos erop :clown: , en daarna KABOOM.

daarna gebeurde nog eens hetzelfde , de wrakken lagen deze mooi aan de kant vd weg , maar er moet toch 1 auto slippen , en daar moeten er een hele hoop op inrijden :klap: .

verder heb ik niks meer kunnen zien , want er vloog een brandend wrak mijn kant op en ik was lekker wasted.

kwas op zoek naar de zelfmoord fotograaf , maar ik kreeg iets veel spectaculairders.

kga een kaartje zoeken om de exacte locatie op aan te geven.

wat zeggen jullie hier van ?

Geplaatst: (bewerkt)
Had je geen screen kunnen maken :cab: ???

heb ik natuurlijk gedaan met mijn ingame camera , maar ik heb geen digitale camera om het op het net te zetten , srry.

mijn map met de locatie komt er zo aan :) .

EDIT : oeps , ik zie juist dat de pic een beetje groot is uitgevallen , als iemand (mod , admin) vindt dat hij te groot is , mag ie me altijd contacteren hoor , ik vervang hem wel door een kleiner model (waar je dan de aangeduide plaats helaas minder goed ziet).

post-56611-1164997938_thumb.jpg

Bewerkt: door Multi-gunner
Geplaatst:

is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bekend oor ;)

men noemt het "kettingbotsing" want een auto crasht dan remt de andere auto's nooit even en erop knallen enz.. tot een puinhoop wordt, als alle auto's kapot zijn verdwijnen ze weer en komen er nieuwe auto's

en als ik me goed herriner komt op die plek een stomme tractor ZOMAAR op de snelweg en daardoor kettingongeval

Geplaatst:
is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bekend oor ;)

men noemt het "kettingbotsing" want een auto crasht dan remt de andere auto's nooit even en erop knallen enz.. tot een puinhoop wordt, als alle auto's kapot zijn verdwijnen ze weer en komen er nieuwe auto's

en als ik me goed herriner komt op die plek een stomme tractor ZOMAAR op de snelweg en daardoor kettingongeval

bij mij wast altijd een taxi die begon te slippen en dan een taxi die er dan op inreed , altijd !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...