Dexist Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 tja, een paar vraagjes. (ik kon niet echts iets nuttigs vinden met zoekfunctie) - waar dowload ik het - kan ik het spelen met v2(dus met die noobmode) -moet ik ook dan een nederlandse server dowloaden of zo? of is het gewoon een server dowload van internet en heb je dan ingame verschillen de channels? -eh -is mta ook beter? -en kan je me uitleg geven over de installatie? Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 (bewerkt) - Je download het op http://www.sa-mp.com - Nee alleen V1. Hier is ie! - ...... - eh??? - Nee, dat is tot nu toe alleen nog maar racen - Ik upload 'm voor je! Klaar: Dit is 'm Daarna opslaan in willekeurige map. Opstarten en daarna de map selecteren waar je GTA SA in hebt staan. P.S. Kan een mod dit verplaatsen daar het SA: mp forum?? >>> Door Dutchy3010: ..<<< Bewerkt: 1 december 2006 door VWO-er Reageren
Dexist Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 enne je kan overal komen dan in het spel.? Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Ja zonder dat je wanted levels krijgt... Reageren
Dexist Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 mm zucht zal ik dvdtje weer es moeten op zoeken, om sa op nieuw te installeren om die v2 weg tekrijgen. (ik gebruik altijd van die no-dvd cracks, ik raak die dingen altijd kwijt ) Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Als je cracks gebruikt of hem illegaal hebt moet we je helaas mededelen dat dat illegaal is en we je niet mogen helpen Reageren
Dexist Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Als je cracks gebruikt of hem illegaal hebt moet we je helaas mededelen dat dat illegaal is en we je niet mogen helpen cracks ook al tjee.... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Cracks ook al, dat behoort tot Warez. Alles wat met Warez(Torrent) te maken heeft is Verboden op dit forum. Je kan er dacht ik 20% voor krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.