Jump to content

Besturing naar links?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Laatst wou ik weer eens GTA spelen en nu zit ik met een groot probleempje:

Mijn auto stuurt automatisch naar links, als ik dan rechts druk gaat ie alleen recht voor uit en als ik links druk gebeurt er niks.

Ik heb al opnieuw geinstalleerd, controls naar default.. Ik weet het niet meer :N

Sander

-Edit

Mod change topic titel aub, het is links :cya:

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Dan moet je opnieuw je pijltje naar links indrukken of als je 'A' hebt ingedrukt, 'A' opnieuw indrukken. Heb ik ook vaak; probleempje met het toetsenbord..... :ch:

Geplaatst: (bewerkt)
Dan moet je opnieuw je pijltje naar links indrukken of als je 'A' hebt ingedrukt, 'A' opnieuw indrukken. Heb ik ook vaak; probleempje met het toetsenbord..... :ch:

Werkt niet.

Daarom snap ik het ook niet :engel:

(Ik heb trouwens al alle toetsen ongeveer ingedrukt)

Bewerkt: door Sander122
Geplaatst:
Computer opnieuw opstarten :?

Ik heb het al een week ofzo, en ik heb al veel geprobeerd ;)

Dit werkt dus ook niet.

Geplaatst:

Heb je misschien een Controller, Joypad of Joystick op je computer aangesloten? Dezen willen nog wel eens een afwijking hebben, wat jouw probleem zou kunnen verklaren.

Wanneer het niet het geval is, zou je dan eens precies aan kunnen geven wat je al gedaan hebt? (Zoals andere toetsen gebruiken, of je het probleem ook buiten SA hebt en dergelijke)

Geplaatst:
Heb je misschien een Controller, Joypad of Joystick op je computer aangesloten? Dezen willen nog wel eens een afwijking hebben, wat jouw probleem zou kunnen verklaren.

Wanneer het niet het geval is, zou je dan eens precies aan kunnen geven wat je al gedaan hebt? (Zoals andere toetsen gebruiken, of je het probleem ook buiten SA hebt en dergelijke)

Ik heb de joystick verwijderd, werkt weer helemaal top!

Hééééééééééél erg bedankt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...