Jump to content

opdracht Doberman

kurt

Recommended Posts

ja ik volg de handleiding van gamespot.com en naar staat de volgende vollegorde

Cesar Vialpando

en dan

Doberman

er staat als je cesar vialpando hebt gedaan dat je dan Doberman moet doen

maar ik krijg die opdracht niet

ik kan wel van de volgende letters opdrachten doen:

R

DJ

OG

BS

bij welke letter krijg je normaal de opdracht Doberman ik zou deze opdracht graag doen doe ze liever op vollegorde van gamespot (alleen die om de opdrachten van OG te krijgen die had ik al opvoor hand gedaan :D )

Bewerkt: door kurt
Delen op andere websites

weet echt niemand raad

er moeten er toch zijn die al verder zijn dan mij die moeten dat toch weten <_<

Er zijn >100 missies in het spel. Niet iedereen kan zich herinneren in welke volgorde en van wie een missie komt hoor :-)

Doberman krijg je bij Sweet. Welke missies je moet doen om Sweet weer op de map te krijgen weet ik echter niet.

Wat bedoel je met: OG staat nog op de kaart, maar je hebt z'n missies al gedaan?

Delen op andere websites

ik heb de opdracht om OG opdrachten te krijgen al gedaan die opdracht met hem van het politie bereu aftehalen en naar een huis tebrengen iemand volgen met de brommer en die dan dood schieten die opdracht had ik al gedaan

ik ben de gamespot.com guido van gat sa aan het vertalen naar nederlands dat doe ik via een vertaal machine er zittenw el nog fouten in de zins bouw ma die haal ik er uit :D

dan kan ik zelf de guido ook lezen want ken niet zo veel engels dus snap ik die guido niet in het engels wel in het nederlnads :lol: :D

in de guido staat dit over de opdracht Doberman "in het nederlands":

Nadat u de opdracht Cesar neemt, zal het Sweet waarschijnlijk ophouden met het geven u opdrachten voor een tijdje. Nadat u sommige opdrachten van de CRASH missions, zal hij veiligheidskopie op uw celtelefoon knallen en zal u sturen om Park over te nemen Glen ...

in de tekst hier boven staan wel nog fouten is alleen vertaalt met een vertaal machine ;)

ps: dit is niet alles van die tekst wil niet alles verraden

dus moet ik wachten op een telefoontje dan kan ik de rest van de opdrachten al doen

Delen op andere websites

ja ik heb eens een telefoontje weg gedrukt door op het dreihoekje te drukken maar dat is niet weg drukken dat si gewoon het telefoontje skippe zodat je die normaal kan doen <_<

daar door moet ik toch niet opnieuw beginnen he :(

Delen op andere websites

ja ik heb eens een telefoontje weg gedrukt door op het dreihoekje te drukken maar dat is niet weg drukken dat si gewoon het telefoontje skippe zodat je die normaal kan doen  <_<

daar door moet ik toch niet opnieuw beginnen he  :(

Wees gerust...je hoeft echt niets over te doen.

Ook al heb je dat telefoontje geskipt....

Ga naar de grote Amunation in DownTown....Ga in het rode gloed staan en dat begint de (erg leuke) missie: Doberman

Suc6 ;)

Bewerkt: door Bitchjuh
Delen op andere websites

ja ik heb eens een telefoontje weg gedrukt door op het dreihoekje te drukken maar dat is niet weg drukken dat si gewoon het telefoontje skippe zodat je die normaal kan doen <_<

daar door moet ik toch niet opnieuw beginnen he :(

Nee, ik heb het onduidelijk opgeschreven zie ik :-(. Omdat ik dat telefoontje per ongeluk weggedrukt heb, weet ik niet of Tenpenny belde, of iemand iets over Tenpenny ging zeggen.

Volgens mij moet je wel eerst dat telefoontje hebben gehad en nog een paar missies van Tenpenny gedaan hebben om bij de missies van Sweet weer verder te kunnen.

Delen op andere websites

ey ik ben nu bij de opdracht doberman dus ik kan je zo vertellen hoe je hem krijgt ik had eerst alle speel eerst gewoon nog ff de missies van ryder en big smoke uit want die had ik al uitgespeelt dan moet je ff de eerste 2 missies van OG LOC doen dat zijn life's a beach en Mad Dog rhymes. dan krijg je een telefoontje van CRASH dan komt er een C op je kaart dan moet je van crash 1 missie doen en dan krijg je telefoonte van sweet en dan moet je gewoon naar de S gaan.

dus doe gewoon ff dit:

Alle missies van Sweet uitspelen (S)

Alle missies van Ryder uitspelen ®

Alle missies van Big Smoke uitspelen (BS)

De racemissie van Cesar uitspelen (Csr)

nu heb je as het goed is alleen nog OG LOC over speel de eerste 2 missies van hem en dan krijg je crash (OG)

speel de eerste missie van CRASH © nu krijg je doberman van Sweet B)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...