Jump to content

Op welk platforn zou GTA IV er het mooiste uitzien?


Black Force

Recommended Posts

hallo iedereen,

ik vroeg me af op welk platform GTA IV de mooiste grafics zal hebben, op de playstation 3, op de Xbox 360 of eventueel op de PC als ie daar op uit komt. Ik denk de Playstation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    12

  • Mania-92

    5

  • justinW

    4

  • GameGround

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

waarschijnlijk PC want die technologie blijft evolueren jaar in jaar uit en dat is niet met consoles. om mooie GFX te hebben heb je ook een HD TV nodig en dat heeft niet iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

PC.

Waarom?

Hierom:

waarschijnlijk PC want die technologie blijft evolueren jaar in jaar uit en dat is niet met consoles. om mooie GFX te hebben heb je ook een HD TV nodig en dat heeft niet iedereen.

Do I need to say more?

Link to comment
Delen op andere websites

Overduidelijk de pc.(zoals ze hier boven ook zeggen) Een pc kun je blijven veranderen er worden steeds betere video kaarten gemaakt enz. enz. dat kun je niet bij de console doen dat is eenmaal gemaakt en daar kun je niet ieder kwartaal aan lopen rommellen :N Bovendien verdient Rockstar toch echt wel meer centjes door Gta IV op de pc te produceren.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet bijna zeker dat hij het mooist op de ps3 zal zijn ,omdat dat namelijk een console van enorme omvang word en ik denk dat rockstar dat ook dondersgoed weet . Het lijkt me ook meer redelijk dat hij er op de ps3 er mooier uitziet aangezien de playstation veel duurder is als de Xbox 360 of elk ander console.

Maar ik denk dat het verschil niet echt groot zal zijn . :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...