Jump to content

Op welk platforn zou GTA IV er het mooiste uitzien?


Black Force

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    12

  • Mania-92

    5

  • justinW

    4

  • GameGround

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

dat is gewoon gelul dat pc en ps3 met de eer gaan strijken en denk dat gewoon xbox 360 en pc gaan strijken met de eer want de ps3 heeft dat niet verdient met het aantal mensen dat ze hebben laten wachten met dat uitstellen van die domme ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent zeker een XBox fan of niet, ok ok ieder zijn mening maar daar ben ik het gewoon niet mee eens.

Allemaal grote praatjes van die XBox venters of niet haha. :schater:

We zullen zien kerel.

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

dat is gewoon gelul dat pc en ps3 met de eer gaan strijken en denk dat gewoon xbox 360 en pc gaan strijken met de eer want de ps3 heeft dat niet verdient met het aantal mensen dat ze hebben laten wachten met dat uitstellen van die domme ps3

Op papier is hij toch krachtiger. ^_^

Maargoed ik denk zowiezo dat de PS3 krachtiger is dan de 360, aangezien de 360 gepoort wordt van de PS3, toch?

Maar er staat nog niet eens een PC versie gepland dus wat wordt hier gelult over de PC. :?

Link to comment
Delen op andere websites

dat is gewoon gelul dat pc en ps3 met de eer gaan strijken en denk dat gewoon xbox 360 en pc gaan strijken met de eer want de ps3 heeft dat niet verdient met het aantal mensen dat ze hebben laten wachten met dat uitstellen van die domme ps3

Het gaat hier niet om verdienen, maar wat de console allemaal kan. De PS3 kan iets meer dan de Xbox 360, maar dat wil niet zeggen dat de Xbox 360 een slechte console is. Sony heeft wel grote inschattingsfouten gemaakt, want ze zitten nu in diepe problemen voor de eerste levering voor Europa, omdat ze te weinig van die chips hebben. Daarom is het nog lang niet zeker of hij in maart wel komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk op de pc, als GTA IV op de pc uit komt. Als je pc goed genoeg is om GTA IV te kunnen spelen, zal daarop de mooiste graphics te zien zijn. Maar tussen de PS3 en Xbox 360 denk ik toch de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk op de pc, als GTA IV op de pc uit komt. Als je pc goed genoeg is om GTA IV te kunnen spelen, zal daarop de mooiste graphics te zien zijn. Maar tussen de PS3 en Xbox 360 denk ik toch de PS3.

100% meeeesn op de pc ziet er er het best uit

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen ze GTA IV als ie op de PC komt niet beperken aan kwaliteit zodat er meer mensen het spel kunnen kopen, omdat niet iedereen een goede PC heeft. ik ga om die reden voor de playstation 3. iedereen zegt wel ps3 en xbox 360 zijn gelijk aan elkaar. is gelul. er word heus wel een voordeel uitgehaald door blu ray, zeker bij GTA5 wel. over 3 á 4 jaar zal de ps3 overheersen. :Y:klap:

sorry voor de uber fanboy reactie, maar zo denk ik erover :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

psp want ik vind lcs en vcs er al heerlijk op spelen

Bij mijn weten komt GTA IV niet uit op de PSP. Misschien heb je het over GTA VCS?

Aangezien ik hardcore Sony-fan ben, ga ik voor de PS3. De techniek van de Cell-processor en Blu-ray kan veel goedmaken!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...