Jump to content

Op welk platforn zou GTA IV er het mooiste uitzien?


Black Force

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    12

  • Mania-92

    5

  • justinW

    4

  • GameGround

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gamestein heeft volkomen gelijk, ik ben ook hardcore PS3 fan en PS3 gaat het gewoon verder dan ooit schoppen en gaat voorbij de XBox, maar PC weet ik nog zo net niet.

Justin W

Bewerkt: door justinW
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik dat de verschillen tussen de PS3 en de Xbox360 versie heel klein zullen zijn. Op beide consoles zal GTAIV niet al het beschikbaar geheugen gebruiken. Het zal er i.d.d. van af hangen of je een HDTV hebt of niet. De PS3 heeft dan wel de krachtigste hardware, maar wat graphics betreft zal het echt maar weinig schelen. (iemand al eens Rockstar pr. Tabletennis gespeeld op Xbox360 en HDTV? dan weet je vast ook dat je de 360 niet moet onderschatten wat betreft grafische power)

En of de PS3 het verder gaat schoppen dan de 360? Zou goed kunnen. Ik denk alleen niet dat het online gedeelte van de PS3 in vergelijking met Xbox Live beter wordt. Microsoft loopt daar wel wat verder mee vooruit dan Sony.

We wachten maar geduldig af dan :?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoogstwaarschijnlijk zal de pc het beste beeld en geluid geven: de pc evolueert constant (denk maar aan de onlangs gelanceerde quad-core...), terwijl consoles stilstaan voor een tiental jaar.

Tussen X360 en PS3 zijn er wel verschillen in het voordeel van de X360: Gamespot's review

Ik blijf dus bij pc, alhoewel ik binnenkort een psp ga kopen voor de stories GTA's.

Blu3ice :cya:

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk gaat ie er op de PC beter uitzien. Een monitor kan die resolutie beter aan en een PC is beter te upgraden. Dat is tot nu toe altijd geweest. En het geluid is het beste bij diegene met de beste speakers. Denk maar zo je systeem is maar zo krachtig als de zwakste schakel.

Maar ik koop em echt voor de Xbox360. Wat is er nu relaxter om vanuit je bank, luie stoel of je bed met een colaatje of een peukie en de controller in de hand door de stad te cruisen. De speelbelevenis gaat bij mij boven graphics, het is voor jouw persoonlijk waar je em het beste vindt spelen en dan doen de graphics er niet zoveel toe. Het verschil is vast klein hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, de verschillen zullen misschien heel klein zijn. ik was gewoon benieuwd naar de reacties. en hij moet er natuurlijk wel aardig goed uitzien, er moet wel verbetering zijn. en ik denk nu dat de Xbox 360 met HDTV het beste eruit komt. op deze console is gewoon makelijk te ontwikkellen, op de ps3 wat moeilijker. en de xbox 360 is al langer uit en hebben ze dus misschien wat meer ervaring mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, de verschillen zullen misschien heel klein zijn. ik was gewoon benieuwd naar de reacties. en hij moet er natuurlijk wel aardig goed uitzien, er moet wel verbetering zijn. en ik denk nu dat de Xbox 360 met HDTV het beste eruit komt. op deze console is gewoon makelijk te ontwikkellen, op de ps3 wat moeilijker. en de xbox 360 is al langer uit en hebben ze dus misschien wat meer ervaring mee.

Maar GTA IV wordt waarschijnlijk voor PS3 geprogrammeerd en van dat formaat geport naar de XBOX 360...

En daarbij komt dat als GTA IV groter wordt als 9GIGE (wat goed mogelijk is) hij "samengeperst" moet worden, wat afbreuk doet aan de kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe weet je dat GTA IV geproduceert word op de ps3 en geport gaat worden naar de Xbox 360 dan, hoe ben je aan die info gekomen? ik vind het trouwens wel vet dat Rockstar gekozen heeft om voor de ps3 het te maken als het waar is. hopelijk word ie groter dan 9 GIGs. dan zien die Xbox 360 venters {niet negatief bedoelt} eindelijk is in dat BLU RAY 8) helemaal niet overbodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...