Jump to content

Op welk platforn zou GTA IV er het mooiste uitzien?


Black Force

Recommended Posts

hoe weet je dat GTA IV geproduceert word op de ps3 en geport gaat worden naar de Xbox 360 dan, hoe ben je aan die info gekomen? ik vind het trouwens wel vet dat Rockstar gekozen heeft om voor de ps3 het te maken als het waar is. hopelijk word ie groter dan 9 GIGs. dan zien die Xbox 360 venters {niet negatief bedoelt} eindelijk is in dat BLU RAY 8) helemaal niet overbodig is.

Aangezien ze al met GTA IV bezig waren voordat ze besloten hebben om ook naar 360 te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Black Force

    12

  • Mania-92

    5

  • justinW

    4

  • GameGround

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

hoe weet je dat GTA IV geproduceert word op de ps3 en geport gaat worden naar de Xbox 360 dan, hoe ben je aan die info gekomen? ik vind het trouwens wel vet dat Rockstar gekozen heeft om voor de ps3 het te maken als het waar is. hopelijk word ie groter dan 9 GIGs. dan zien die Xbox 360 venters {niet negatief bedoelt} eindelijk is in dat BLU RAY 8) helemaal niet overbodig is.

Aangezien ze al met GTA IV bezig waren voordat ze besloten hebben om ook naar 360 te gaan.

hier is een link van gamespot, dit is een interview met een co-COO van sony : Jack Tretton.

gamespot interview

Hier wordt gezegd dat ze GTA IV zelfs eerst op de x360 uitbrengen en pas later op de PS3

Dus wat ze ook doen ze zorgen er echt wel voor dat ie op beide consoles komt. En als het inderdaad een port is betekent het dus ook dat de graphics van dezelfde kwaliteit zullen zijn.

maar toch koop ik hem liever voor de pc als hij daarop uitkomt, dan op een console ( beide consoles zijn helemaal niet slecht, maar een pc moet ik toch hebben voor werk en opleiding dus dan maar gelijk een goede )

Link to comment
Delen op andere websites

@ lonewolf720

die link van jouw, dat gaat alleen maar over dat GTA IV tegelijk op de Ps3 en Xbox 360 uitkomt. en dat sony denkt dat ze geen schade oplopen aan het feit dat ze de GTA exclusieviteit kwijt zijn, waar ze dus wel schade aan gaan oplopen. want wie heeft er nou geen ps2 met GTA. en hoeveel mensen hebben wel geen ps2 omdat GTA er eerder op uit kwam. heel wat denk ik.

maar voor mij blijft het nog steed Ps. en wel nu ps3, geweldig apparaat.

greetz,

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

hoe weet je dat GTA IV geproduceert word op de ps3 en geport gaat worden naar de Xbox 360 dan, hoe ben je aan die info gekomen? ik vind het trouwens wel vet dat Rockstar gekozen heeft om voor de ps3 het te maken als het waar is. hopelijk word ie groter dan 9 GIGs. dan zien die Xbox 360 venters {niet negatief bedoelt} eindelijk is in dat BLU RAY 8) helemaal niet overbodig is.

Aangezien ze al met GTA IV bezig waren voordat ze besloten hebben om ook naar 360 te gaan.

hier is een link van gamespot, dit is een interview met een co-COO van sony : Jack Tretton.

gamespot interview

Hier wordt gezegd dat ze GTA IV zelfs eerst op de x360 uitbrengen en pas later op de PS3

Dus wat ze ook doen ze zorgen er echt wel voor dat ie op beide consoles komt. En als het inderdaad een port is betekent het dus ook dat de graphics van dezelfde kwaliteit zullen zijn.

maar toch koop ik hem liever voor de pc als hij daarop uitkomt, dan op een console ( beide consoles zijn helemaal niet slecht, maar een pc moet ik toch hebben voor werk en opleiding dus dan maar gelijk een goede )

Lees de volgende keer ff wat beter.

En een directe port vermindert in kwaliteit, niet veel maar toch wat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk XBOX 360, want ik heb eens Call Of Duty 3 met ps3 en xbox360 vergeleken en er zit dus wel een verschil in de ps3 en xbox 360. De xbox 360 had betere graphics bij dit ene spel maar GTA 4 is een heel ander spel als een First Person shooter, Dus ik weet het niet zeker. :?:?:?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Niekeman, welkom op het forum.

Call of Duty 3 is een launchgame van de ps3, het is de eerste game voor de ps3 gemaakt door de makers zonder enige ervaring met de console te hebben. Call of uty 3 is op de Xbox 360 gemaakt met ongeveer een jaartje ervaring gok ik. dus eigenlijk mag je deze games niet met elkaar vergelijken. Als je dit over 2 jaar doet met een spel die dan net uit is op bijde consoles zul je weinig verschillen zien denk ik.

maar je hebt wel gelijk dat Call of Duty 3 er op de Xbox 360 er veel mooier uitziet als op de ps3.

mvg,

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien GTA IV tegelijk uit komt op de PS3 en X360 kan je verwachtten dat het er op beide consoles even goed uit ziet. Zelf zou ik zeggen dat de X360 mooier wordt vanwege het feit dat ze meer bandbreedte tot hun beschikking hebben dan met de PS3, alhoewel de PS3 veel meer vector-rekenkracht heeft (maar ook weer minden multipurpose-rekenkracht).

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt er allemaal maar net aan, als ze hem voor de pc zo maken dat je hem met een heele goede video kaart enz. op maximaal kan draaien ligt het eraan wat zij met de maximale graphix doen en omdat je nog niet weet wat er tegen die tijd het nieuwste van het nieuwste is weet je ook nog niet of hij mooier zal worden als op de ps3 /360. en als ze uitgaan van vole belasting van beide consoles dan zal dus de ps3 het wel winnen maar 1 ding is zeker het word overal toch gewoon vet op, daarom heet het toch gta. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar de playstation 3 heeft misschien wel zijn voordeel met de blu ray opslagcapaciteit. en misschien dan wel niet met GTA4, dan wel met de opvolger ervan. dat loop ik wel heel ver vooruit maar goed.

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

Als ie op de pc komt zou die versie vast mooier zijn. maar dat is nou eenmaal nog niet zeker. dus zullen er verschillen zitten in de console versies qua beeld kwaliteit of andere dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

De pc wordt zeker niet mooier denk ik misschien als je echt een next-gen pc hebt dat de grapics iets mooier zijn maar de console versie zijn den kik tog mooier, ik koop hem zeker op de Xbox 360 omdat ik dan weet dat de grapichs mooi zijn en de PS3 en 360 hebben een exclusief content.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit een Battle word tussen de PC en de PS3.

Welke van de 2 dit word durf ik echt haast niet te zeggen.

Ik hoop eigenlijk dat de PS3 het mooist word. Aangezien ik deze ga kopen en ik een echte Playstation Fan ben. :Y

We zullen moeten afwachten. De tijd zal het zeggen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...