Twinskyh Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Wist je dat? - je in Vice City op de PC in een geëxplodeerde taxi kan rijden?* - dat met VCS de Bulldozer zowel kwa deuren als kwa rijgeluid hetzelfde klinkt als de infernes? (hoe doe je dat: 1. zoek een normale taxi (dus geen Kaufman Cab of Cabbie) met de chauffeur er in. 2. typ als je de chauffeur eruit hebt gegooit en bijna zit de cheat "bigbang". 3. typ direct na "bigbang" "aspirine"(health cheat) 4. nu zit je in een geëxplodeerde taxi 5. de taxi brandt nu nog wel dus doe weer de health cheat. 6. nu kun je er gewoon in rondrijden.) Ik garandeer dat dit waar is. Als jullie hier een foto van willen, meld het even... KaleViool Bewerkt: 15 maart 2008 door KaleViool Reageren
EXIT Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Wist je dat? - je in Vice City op de PC in een geëxplodeerde taxi kan rijden?* - dat met VCS de Bulldozer zowel kwa deuren als kwa rijgeluid hetzelfde klinkt als de infernes? (hoe doe je dat: 1. zoek een normale taxi (dus geen Kaufman Cab of Cabbie) met de chauffeur er in. 2. typ als je de chauffeur eruit hebt gegooit en bijna zit de cheat "bigbang". 3. typ direct na "bigbang" "aspirine"(health cheat) 4. nu zit je in een geëxplodeerde taxi 5. de taxi brandt nu nog wel dus doe weer de health cheat. 6. nu kun je er gewoon in rondrijden.) Ik garandeer dat dit waar is. Als jullie hier een foto van willen, meld het even... KaleViool Met cheats bereik je veel, en hoort denk ni echt bij de gameplay Reageren
js007 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Wist je dat het vrijheidsbeeld uit GTAIV een blikje cola vasthoud? het is toch een kopje koffie Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Wist je dat de missie Domo Arigato Domestoboto in het spel GTA VCS afgeleid is van het liedje: Mr Robot? en tevens ook een verwijzing? Styx - Mr Roboto Als je goed luistert hoor je; Domo arigato, Mr. Roboto, Mata ah-oo hima de Domo arigato, Mr. Roboto, Himitsu wo shiri tai Bewerkt: 22 maart 2008 door Ice Banana Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Je kunt op 1 dag $126.000,- krijgen in VCS. Als je alle Empire gebouwen hebt en als je de submissies die daarbij horen ook helemaal hebt gedaan dan krijg je om 16:00 $126.000,- Reageren
dynastus Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Wist je dat de maps van gta3,vice city,san andreas.liberty city stories,gta advance,gta vice city stories en gtaIV gebasseerd zijn op de namen van de 3 eilanden in gta 1 san andreas vice city en liberty city:). Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Wist je dat... ... je ook in GTA 3 de rondvliegende Dodo's kunt opblazen? ... Francis International Airport terugkeert in GTA IV? ... je in GTA 3 kunt rijden in ontplofte auto's? Mvg, Flitskikker Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Wis je dat.... ...in GTA IV een ingame minuut 2 seconden duurd in plaats van 1. Reageren
1974 Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) wist je dat -lance vance is gebaseerd op will smith.(is wat ik heb gelezen.) -umberto robina een enorme uitslover is. -je in vice city kan vliegen met een tank. -dat ik gek wordt van het *gta IV gezeik . *het gebuert vast weer dat deze game nu goed is en een paar jaar later iedereen er van af wil. Bewerkt: 27 maart 2008 door 1973 Reageren
dynastus Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 *het gebuert vast weer dat deze game nu goed is en een paar jaar later iedereen er van af wil. Dat is altijd zo dat hou je niet tegen maar als je zo gaat denken koop je na een tijdje helemaal geen spellen meer. Reageren
profile Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Wist je dat:Je in GTA IV de 911 kan bellen. Wist je dat:Roman een vriendin heeft. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Wist je dat... De 1 april grap dit jaar wel heel erg flauw is? Reageren
1974 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Wist je dat...De 1 april grap dit jaar wel heel erg flauw is? en ik weet niet eens wat de grap was.het is erg onduidelijk. *het gebuert vast weer dat deze game nu goed is en een paar jaar later iedereen er van af wil. Dat is altijd zo dat hou je niet tegen maar als je zo gaat denken koop je na een tijdje helemaal geen spellen meer. ja ehm na driver 2 twijvel ik of er nog iets bij komt. Bewerkt: 1 april 2008 door 1973 Reageren
profile Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Wist je dat...De 1 april grap dit jaar wel heel erg flauw is? en ik weet niet eens wat de grap was.het is erg onduidelijk. *het gebuert vast weer dat deze game nu goed is en een paar jaar later iedereen er van af wil. Dat is altijd zo dat hou je niet tegen maar als je zo gaat denken koop je na een tijdje helemaal geen spellen meer. ja ehm na driver 2 twijvel ik of er nog iets bij komt. Ik denk dat het beter zou zijn dat je enkel zou posten als je een suggestie hebt.Anders is het spam. Je kan de 1 april grap hier checken. Wist je dat : Liberty city over 1 vlieghaven beschikt die in gta 4 terugkomt. Reageren
Master of Evil Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Wist je dat alle GTA 3 era hoofdrolspelers met elkaar verbonden zijn..? Claude(hoofdrolspeler GTA III) kent CJ(hoofdrolspeler SA), Tony Cipriani(hoofdrolspeler LCS) en Phil Cassedy, Phil Cassedy kent Tommy Vercetti(hoofdrolspeler VC) en Vic Vance(hoofdrolspeler VCS) en er zijn nog veel meer links naar elkaar... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.