Hiddos Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Wist je dat de pedestrians het in GTA Vice City Stories over Sam Houser hebben, de executive producer van GTA ? Ze zeggen soms: "Sam Houser ain't got nothing on me." PS: Ik weet niet zeker of hij executive producer is, moet ik nog ff checken.. Bewerkt: 8 januari 2007 door Hiddos Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 wist je dat in gta 3 : 2 shotguns en een uzi en een police bribe in het water spawnen (volgens jullie kaart op wikigta toch ). Reageren
ArticLight Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Wist je dat: er in GTA San Andreas een FBI Truck zit maar dat die niet gebruikt wordt? Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Wist je dat... GTA: SA de enige GTA is waarin je in Saint Marks Bistro kan? In alledrie (III, VC, SA) komt hij voor. Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) sorry dat ik dit hier post maar op wikigta staat: Francis International Airport oorspronkelijk op Staunton Island gepland was? waar komt dat vandaan? wie zegt dat? Bewerkt: 21 januari 2007 door DX11 Reageren
Koen729 Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Wist je dat: Er in het Huis van Tommy/Diaz beelden van Jezus staan? Je in GTA SA iedere gang (in LS) kan uitroeien? Wist je dat je Kent Paul in SA weer ziet? Wist je dat Ken Rosenberg in SA nog steeds een zenuwachtig wrak is? Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Even een interresante ondekking: Wist je dat GTA 3 een online modus geplant had, en deze op het laatste moment er uit heeft gehaalt? Sporen zitten nog in het spel in de 'menu.txd' vind je nog textures die gebruikt zouden worden met de multiplayer modus. Een voorbeeld van een van de textures is: Er zullen ook nog wel wat GXT enteries en SCM enteries terug te vinden zijn. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Wist je dat alle GTA's op de classic's na uit zijn gekomen in de maand Oktober? Reageren
Koen729 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Wist je dat het lot van de hoofdpersoon uit VCS al bekend is? Wist je dat het Vance Imperium in GTA: VC (1985 volgnes imj) helemaal weg is? Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 (bewerkt) Wist je dat Wikigta de grootste GTA walktrhough is? Wist je dat Summerbase de meeste Awards had? EDIT: Oops... dubbelpost. Bewerkt: 31 januari 2007 door Koen729 Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Wist je dat GTA: Vice City Stories na GTA: San Andreas de meeste interieurs bevat? Wist je dat de hoofdpagina meer dan 450 000 keer is bekeken? Wist je dat als je in een auto rijdt er meestal daarna veel meer van dezelfde rondrijden? Wist je dat sommige voertuigen in GTA: SA alleen spawnen als je ze nodig hebt voor de zijmissie Import-Export? Bewerkt: 2 februari 2007 door MASTERMIND Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Wist je dat je in GTA al een fiets had, en de volgende pas weer in SA verscheen? Reageren
deagle Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Wist je dat ' The Fastest Boat ' uit GTA : Vice City kogelvrij is? Edit : Voor diegene die het niet geloven : Tommy in actie met een Minigun op the fastest boat Bewerkt: 4 februari 2007 door Nicsan Reageren
Koen729 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Wist je dat ' The Fastest Boat ' uit GTA : Vice City kogelvrij is? Oh? Wist ik nog niet Hij staat iig niet op wiki. Wist je dat er in GTA SA 3 soorten fietsen zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.