Remi-X Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 ^^ Das jammer, Wist je dat in GTA IV als enige GTA serie geen Flamethrower voorkomt? Reageren
wupie Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 ^^Das jammer, Wist je dat in GTA IV als enige GTA serie geen Flamethrower voorkomt? je weet niet of hij ook niet in chinatownswars komt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 ^^Das jammer, Wist je dat in GTA IV als enige GTA serie geen Flamethrower voorkomt? je weet niet of hij ook niet in chinatownswars komt Tja... Maar CTW is er ook nog niet uit. Dus dan ditte: Wist je dat GTA:IV de enige gereleasde GTA zonder Flame Thrower is? Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Neej, mijne is goed. Van CTW is amper nog wat bekend. Niet bekend wat de wapens zijn E.D. Of heb ik dat weer fout? Geef me dan maar een PB, anders gaan we erg offtopic. -Wist je dat er slechts 1 GTA spel voor de Nintendo DS is? -Wist je dat GTA IV de enige gereleasde GTA zonder Flame Thrower is? -Wist je dat GTA IV het enige GTA spel dat te vinden op de pc geen Flame Thrower heeft? -ENZ. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 -Wist je dat GTA IV de enige gereleasde GTA zonder Flame Thrower is? Geript van mij Nouja ik weet er nog wel eentje: Wist je dat de Andromada alleen maar te krijgen is DMV Mods of Cheats? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 - Wist je dat Tommy van GTA VC altijd leuke opmerkingen maakt als je een missie start? Reageren
wild_dog Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) ^^Das jammer, Wist je dat in GTA IV als enige GTA serie geen Flamethrower voorkomt? hee dat is geript van mij nouja. wist je dat als je snachts in gta SA naar de lucht kijkt je aan de ene kant de poolster ziet en aan de andere kant het rockstar logo? en dat als je in GTA IV vanaf een dak schuin met de rocketlauncher op de straat schiet, dat de raket dan over de straat gaat zweven en uiteindelijk weer de lucht in? Bewerkt: 12 december 2008 door wild_dog Reageren
ibm Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 gta2 is best wel leuk ik heb hem gedownload van internet het is niet moeilijk te vinden ga gewoon naar www.google.nl of be en typ in dowload gta2 klik dan op de bovenste link kies gta2 de normale gta doet het niet dowload hem duurt circa 45minuten en dan installeren have fun!!!!!!!! Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Wist je dat... er op 14/12/2008 tijdens de Video Game Awards een nieuwe trailer is getoond over de downloadable content van GTAIV. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Wist je dat Dimitri Rascalov werd gearresteerd tijdens de storyline, maar kort daarna weer werd vrij gelaten? Reageren
GTA player 10 Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Wist je dat het jacht van Colonel Cortez na de missie 'All Hands on Deck' voorgoed wegvaart uit Vice City, maar dat het toch nog op de ingame map en op de radar blijft? GTA Player 10 Reageren
Basssss Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Wist je dat... GTA Vice City maar liefst 21 interieurs heeft? Er van de 21 interieurs 13 toegankelijk zijn? Net zoals in GTA San Andreas hemel ID 13 niet gebruikt is? Er een IPL-bestand is genaamd 'yacht'? Maar dat er helemaal geen objecten in zitten? Bewerkt: 18 december 2008 door Basssss Reageren
otters222 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Wist je dat:Er in het Huis van Tommy/Diaz beelden van Jezus staan? Je in GTA SA iedere gang (in LS) kan uitroeien? Wist je dat je Kent Paul in SA weer ziet? Wist je dat Ken Rosenberg in SA nog steeds een zenuwachtig wrak is? Je in GTA SA iedere gang (in LS) kan uitroeien? Niet waar Die gang van Cesar valt niet uit te roeien! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.