Stephan14 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 wist je dat gta vc de enige is waar alle personages een voice-acteur hebben Reageren
hesoyam Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Wist je dat de warehouse waarvan niemand weet waarvoor het interieur is gewoon het gebouw is waarin je een gast moet vermoorden in de eerste missie van C.R.A.S.H ik ben er 99,9% zeker van Ik hoop dat jullie er wat aan hebben Bewerkt: 23 maart 2007 door hesoyam Reageren
ArticLight Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Wist je dat de warehouse waarvan niemand weet waarvoor het interieur is gewoon het gebouw is waarin je een gast moet vermoorden in de eerste missie van C.R.A.S.H ik ben er 99,9% zeker van Ik hoop dat jullie er wat aan hebben Het is de 2de missie van C.R.A.S.H. Warehouse in de missie Gewone Warehouse Wist je dat je in iedere 3D GTA met behulp van cheats al meteen overal kan komen? Bewerkt: 23 maart 2007 door ArticLight Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Wist je dat je in Vice City de rondvliegende Dodo's kunt opblazen met een hunter! Uitleg: Ga met je Hunter achter een, automatich, vliegtuig die alsmaar rondjes vliegt over Vice City. Schiet er nu op en je krijgt 3 Wanted sterren achter je aan! Reageren
Aeroplane Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Wist je dat de voice-acteur van " Nelson " van The Simspons , een reclame spotje inspreekt in GTA Vice City Stories? Is niet echt speciaal , maar wou het gewoon even zeggen Aeroplane..,x Bewerkt: 29 maart 2007 door Aeroplane Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Wist-Je-Dat de acteur William Fichtner, bekend van Prison Break (Agent Mahone), de Voice Over doet van Ken Rosenburg doet, in GTA Vice City en GTA San Andreas Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 maart 2007 Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste missie van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear flowers in your hair) vernoemd zijn naar de eerste 2 regels van het liedje "Are you going to San Francisco" van (weet de originele versie niet) Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Gta San Andreas ongeveer 35 vierkante kilometer groot is (dat heb ik gemeten door 2x met een boot langs de zijden te gaan en dan 2 zijden met elkaar te vermenigvuldigen ) Dat is ongeveer 4.4x zo groot dan de oppervlakte van Vice city (die is ongeveer 8 vierkante kilomet maar die is veel moeilijker te meten want dat is niet zo'n mooi vierkant als San Andreas dus hier kan een meetfout zitten. Maar ik zit er bij San Andreas wel goed bij in de Buurt Reageren
Gino99 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Sorry als dit al bekend was Wist je dat je Gta 3 ook met top down view kan spelen Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste missie van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear flowers in your hair) vernoemd zijn naar de eerste 2 regels van het liedje "Are you going to San Francisco" van (weet de originele versie niet) FF ter aanvulling: Wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear Flowers in your hair) vernoemd zijn naar IF YOUR GOING TO SAN FRANSISCO van SCOTT MACKENZIE Hier de songtekst If you're going to San FranciscoBe sure to wear some flowers in your hair If you're going to San Francisco You're gonna meet some gentle people there For those who come to San Francisco Summertime will be a love-in there In the streets of San Francisco Gentle people with flowers in their hair All across the nation such a strange vibration People in motion There's a whole generation with a new explanation People in motion people in motion For those who come to San Francisco Be sure to wear some flowers in your hair If you come to San Francisco Summertime will be a love-in there If you come to San Francisco Summertime will be a love-in there Bewerkt: 14 april 2007 door Da Phoenix Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Wist je dat ... het al de vierde keer is dat Liberty City als setting voor een GTA gebruikt wordt? Reageren
vcs Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 (bewerkt) wist je dat de NYPD een slogan heeft en dat R* daarop een parodie heeft gemaakt (kijk maar naar de rode beginletters, in 't echt een C, in IV (denk ik) een K. GTA IV - LCPD cruiser NYPD cruiser Bewerkt: 21 april 2007 door vcs Reageren
Mister.X Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Wist je dat bij de 'Screen van de week' op de foto klikt dat er infomatie komt over de foto.... Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Wist je dat je bij de Nitro mogelijkheid in San Andreas niet sneller gaat maar alleen sneller accelereert? Wist je dat de rapper "The Game" de stem van B-Dup inspreekt in San Andreas? Wist je dat "Las Payadas" een beetje lijkt op Pay Day oftewel betaaldag. waarom weet ik niet Reageren
Mister.X Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Wist je dat Dwaine van Vice city in 1992 een Hotdogkraampje heeft in San Fierro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.