Joey1 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 GTA San Andreas. Wist je dat in GTA SA de "rijke wijk" Mullholland in Los Santos vernoemd is naar de mede designer van Los Santos. zijn naam is Steven Mullholland dat was het.. Reageren
Lantyz Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 Ik acht het waarschijnlijker dat de naam Mulholland komt van de bekende Mulholland Drive door Los Angeles, waar de snelweg door Los Santos op gebaseerd is. Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ik denk dat het van Steven Mullholland komt, want wat heeft die drive nou met een chique wijk te maken. En waarschijnlijk is niet zeker, en dat is belangrijk voor Wist je dat. Dus ik zou zeggen, mail Rockstar. Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 wat heeft die drive nou met een chique wijk te maken. Veel namen in Los Santos zijn geïnspireerd op namen uit het echte Los Angeles (Verona Beach, Santa Maria, Vinewood, Idlewood, etc.). De weg die door Mulholland loopt, is gebaseerd op de Mulholland Drive. Zodoende heeft de wijk de naam van die weg gekregen. Reageren
Rev4n Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Wist je dat: er in GTA SAN ANDREAS het eerste ondergrondse legerbasis is? er in GTA SA in elk pony busje een geluidsinstallatie zit? [als het goed is] reni wassulmaier uit vcs ook in gta lcs op de radio is? [ze/hij/het is de dj] De Tank/rhino/tiger in alle gta's voorkomt? Er in Gta Lcs geheime borden met teksten zijn? in Gta Lcs/Vcs een minigun en een M60/m249 zijn? [in plaats van alleen de minigun] Dat er in Gta Lcs 10 melee wapens zijn? [best veel lijkt me] Er alleen in Gta Vcs een verrekijker is? Dat de formule 1 wagen in gta 1 de snelste wagen is? Dat in Liberty city altijd wel een brug kapot is? [in gta1,gta3,Lcs] er maar 7 interieuren zijn gebruikt voor de safehouses in GTA SA? De Hustler in Gta Sa van de Spitfire is afgeleid? [hoewel het niet op wikigta is aangegeven] dat Gta Sa het eerste gta is waar je kan daten? Dat Gta Vcs het Enigste Gta waar je een ''bussiness'' kan runnen? Dat je in Gta Vice city een bank kunt beroven ook zonder missie? De Pay 'n' Spray in alle Gta's zit? [weet niet of het in gta1/2/london ook Pay 'n' spray heet] Dat Salvatore leone in Gta Sa/3/en Lcs zit? De moeder van lance en victor vance wit is terwijl hun zwart zijn? Umberto robina altijd stoer doet maar nooit in actie is gezien? De moeder van Tony cipriani altijd tegen toni zeurt? [ook als hij ''made man'' wordt zeurt ze] Phil Cassidy in 5 Gta's voorkomt? Salvatore Leone van Don corleone is afgeleid? [godfather] Dat dit alle weetjes waren voor nu Wist je dat[....] en dat dit ook de enige gta is waar je auto kan worden gestolen door autodieven als je erin zit [...] Hellaas moet ik je op dit punt teleurstellen , in GTAIII heb ik meerdere malen gehad dat mijn auto weg gejat werd toen ik voor een stoplicht stond. (niet dat ik daar nou veel aandacht aan besteed maar ik stond gewoon stil.) En néé , voordat iemand er over begint: dit was níét de eigenaar(esse) van de auto want die had ik doodgemaakt En in Vice City en San andreas kan je auto ook worden gejat. En ook in Liberty city stories en in vice city stories door vijandelijke gangsters. Wist je dat je kan bellen naar eenr adio in GTA IV en zo misschien op de radio kunt komen. Whe know the truth radio. [wktt radio] kun je bellen en dan worden de gesprekken opgenomen en mischien heb je geluk en worden de gesprekken gebruikt in gta. Wist je dat: Je in gta Liberty City Stories een helikopter kan krijgen zonder een cheatdevice. [kijk opp youtube.nl en zoek LCS helicopter cheat ofsoiets ] >>> Door Lantyz: Quadropost samengevoegd, veel WJDs op de wiki in de wacht gezet. Bedankt voor de bijdrage!<<< Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 ik weet het niet zeker maar de afkorting wktt lijkt verdacht veel op het woord wicked. (ja ik weet ook waar de afkorting werkelijk voor staat) dus dat zou er mischien op kunnen lijden dat het nogal een vage zender is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Wist je dat de middel-vinger die Claude uit GTAIII wel eens opsteekt, alleen op zijn hand zit als hij die spottende beweging maakt? Ik heb er verder eigenlijk geen. Greetz Reageren
Rivel Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Wist-Je-Dat: SA de grootste wereld heeft van ze allemaal. Reageren
SWYV Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) wist jij dat er een personage in Max Payne een naam heeft van een auto in GTA SA? namelijk Jim Bravura hier een bewijs Bewerkt: 27 september 2007 door SWYV Reageren
Dastard Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Wist je dat Gta IV de 10de GTA is? Wist je dat Vic Vance ook te zien is in de eerste cutscene van GTA:VC? () Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Wist je dat Tommy's bijnaam "Harwood Butcher" is? Wist je dat GTA:VC de tweede 3D-GTA is? Wist je dat GTA:VC de eerste volledig 3D-GTA is? Reageren
Dastard Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Wist je dat er in GTA 1 een Tiger Tank zit,dat is een tank van de Duitsers/nazi's in WO II en een van de beste gepantserde tanks ooit. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Wist je dat op de kassa's van Pizza stack en Clucking bell in San andereas "burger Shot"staat? Reageren
Rev4n Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) Wist je dat: Sommige autos die in meerdere gta's voorkomen helemaal niet op mekaar lijken? in vcs het 11de easter egg bordje alleen op de ps2 te zien is? je in Gta Sa als enige kan omkleden? Je in Gta Vcs & in Lcs oneindige kogels krijgt als je het 100% uitspeelt? Je in vcs bij het concert van phil collins hem en zijn band neer kan knallen? [alleen phil niet die moet je verbranden ] Je in vcs het Hyman stadium in kan komen zonder een missie!? [kijk ]Anywhere city de enige stad is die in 1 gta afspeeld? [gta 2 namelijk] Sommige Multiplayer namen in Vcs ergens op slaan: Cam 'o' Flarge,Colin Allcars [=Camouflage en Call in all cars "] Wist je dat de pay & spray in gta 2 Max paynt heet? [van het spel max payne ] Bewerkt: 2 november 2007 door Rev4n Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Wist je dat... de ZR 350 een koplamp animatie heeft. (dus dat de lampen naar boven komen als het donker is en dat ze naar beneden gaan als het weer licht is.) Wist je dat... ik dat pas gister ondekte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.