$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 kijk eens hier voor de bus en hier voor de coach
woutde7 Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 bedankt maar er staat niet bij waar hij te vinden is
M4X Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Klik hier voor de vindplaatsen van de coach. De bus heeft helaas geen vaste locatie waar hij te vinden is, maar hij rijd vrijwel overal rond. Ik denk dat de kans het grootste is dat je hem vindt op Staunton Island, hier zie ik hem vaak. Je kan overigens geen zijmissies doen in de bus, of iets anders, dus zo speciaal is hij niet. Als je van gesloopte bussen houdt, kan het nooit kwaad om achter Capital Autos, waar je de missie Car Salesman doet, te kijken. Je kan hier dus helaas niet in rijden, maar dat lijkt me duidelijk
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Om nog even aan te vullen, hij rijdt vooral in Staunton op de LIBERTY CAMPUS.
woutde7 Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 bedankt is er ook nog een locatie van de schoolbus ofzo
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Er bestaat geen schoolbus. Die heet gewoon Bus. Alhoewec hij wel wat lijkt op een schoolbus. En nee die heeft geen vaste vindplaats. EDIT: Hij rijdt eigenlijk over op staunton rond, maar daar vooral. Bewerkt: 2 december 2006 door $NeoSyp$
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 gaarg gedaan als je nog iets wilt weten, vraag het gerust heh!
Recommended Posts