loempiaman Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) wat heb je eigelijk aan denise, ik vind haar irritant. eenigste wat ze wil zijn drive by's. wat kan ik nog meer met haar doen dan drive by's en uiteten, want dat is ook al niet goed :angry: en wisten jullie ook al dat er 50 oester in het spel waren. 1 oester ligt in de vijver van het park dat je moet overnemen van de ballas. :blink: Bewerkt: 12 november 2004 door loempiaman Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Ghehe.. Als je het goed doet bij d'r (ze wil meestal naar een cluckin' bell om te eten.) De drive by's hoeven niet.. gewoon daarheen gaan waar ze heen wou. over die oesters zijn al meerdere topics in gelult ja dus meerderheid wist dit al denk ik Reageren
thugkai Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 als je liefde balke meer word voor denise , dan gaat ze meer dinge vragen om te doen , zoals naar club gaan en met haar te danse, of nara de bar , of gewoon cluking bell, enzo , maar ik vind het saai om te doen , ik heb alleen ef alles snel gedaan voor die pimp kleding geloof me die pimp kleding ziet er egt mooi uit Reageren
riaz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 waar woont ze eigenlijk :huh: Reageren
Vayne Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 waar woont ze eigenlijk :huh: Denise woont vlakbij grove street, als je haar uit het brandende huis hebt gered staat er een hartje aangegeven bij haar huis. relatie,... waarom? kijk dat vette bakkie naast haar huis es,.. kan je nog niet in maar na 60% met haar te hebben kan je erin. je kan ook gewoon met een andere auto die bak in je garage duwen want dan gaan de sloten van de auto open oesters zijn verspreid over het hele spel in alle levels. goed onder bruggen en speciaal aangelegde meertjes kijken want daar liggen ze vaak Reageren
G.J. Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 In mijn spelletje ligt Denise al een tijdje een paar meter onder de grond :o Reageren
Juriaan Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Bij mij ook en michelle schoot ik per ongeluk maar ze komt niet meer terug Reageren
sToRm Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Krijg je pimp kleren dan??? Reageren
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Denise , Wat heb je eraan ? niets Reageren
thugkai Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 ja je krijgt pimp kleding , en geloof me die zou ik niet wille misse, ik heb die kleding nu mooi baby blauw lekker pakje , egt de bom Reageren
GTA-Girl Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 maar iedere keer als je met een vriendin uitgaat krijg je een beetjuh respect bij duss...das dan ook weer voordeel,je hebt best wel veel aan zo'n vriendin. Reageren
loempiaman Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2004 ok thnx voor de info Reageren
liltuner Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 denise is steeds niet thuis Reageren
GTA-Girl Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 denise is steeds niet thuis ook wel eens gecheckt in de avond, is ze er dan nog nie dan weet ik zekr dat ze wel weer eens thuis is snappie? Reageren
The_Law Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 waar woont ze eigenlijk :huh: Denise woont vlakbij grove street, als je haar uit het brandende huis hebt gered staat er een hartje aangegeven bij haar huis. relatie,... waarom? kijk dat vette bakkie naast haar huis es,.. kan je nog niet in maar na 60% met haar te hebben kan je erin. je kan ook gewoon met een andere auto die bak in je garage duwen want dan gaan de sloten van de auto open oesters zijn verspreid over het hele spel in alle levels. goed onder bruggen en speciaal aangelegde meertjes kijken want daar liggen ze vaak als je in lv bent dan zie je die vette bakken overal rijden, en geloof me ze zijn niet zo vet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.