Jump to content

denise

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wat heb je eigelijk aan denise, ik vind haar irritant. eenigste wat ze wil zijn drive by's. wat kan ik nog meer met haar doen dan drive by's en uiteten, want dat is ook al niet goed :angry:

en wisten jullie ook al dat er 50 oester in het spel waren. 1 oester ligt in de vijver van het park dat je moet overnemen van de ballas. :blink:

Bewerkt: door loempiaman
Geplaatst:

Ghehe.. Als je het goed doet bij d'r (ze wil meestal naar een cluckin' bell om te eten.) De drive by's hoeven niet.. :) gewoon daarheen gaan waar ze heen wou.

over die oesters zijn al meerdere topics in gelult ja ;) dus meerderheid wist dit al denk ik :)

Geplaatst:

als je liefde balke meer word voor denise , dan gaat ze meer dinge vragen om te doen , zoals naar club gaan en met haar te danse, of nara de bar , of gewoon cluking bell, enzo , maar ik vind het saai om te doen , ik heb alleen ef alles snel gedaan voor die pimp kleding

geloof me die pimp kleding ziet er egt mooi uit

Geplaatst:
waar woont ze eigenlijk :huh:

Denise woont vlakbij grove street, als je haar uit het brandende huis hebt gered staat er een hartje aangegeven bij haar huis.

relatie,... waarom? kijk dat vette bakkie naast haar huis es,.. kan je nog niet in maar na 60% met haar te hebben kan je erin. je kan ook gewoon met een andere auto die bak in je garage duwen want dan gaan de sloten van de auto open ;)

oesters zijn verspreid over het hele spel in alle levels. goed onder bruggen en speciaal aangelegde meertjes kijken want daar liggen ze vaak :)

Geplaatst:

ja je krijgt pimp kleding , en geloof me die zou ik niet wille misse, ik heb die kleding nu

mooi baby blauw lekker pakje , egt de bom

Geplaatst:

maar iedere keer als je met een vriendin uitgaat krijg je een beetjuh respect bij duss...das dan ook weer voordeel,je hebt best wel veel aan zo'n vriendin. :D

Geplaatst:
denise is steeds niet thuis :(

ook wel eens gecheckt in de avond, is ze er dan nog nie dan weet ik zekr dat ze wel weer eens thuis is snappie?

:D

Geplaatst:
waar woont ze eigenlijk :huh:

Denise woont vlakbij grove street, als je haar uit het brandende huis hebt gered staat er een hartje aangegeven bij haar huis.

relatie,... waarom? kijk dat vette bakkie naast haar huis es,.. kan je nog niet in maar na 60% met haar te hebben kan je erin. je kan ook gewoon met een andere auto die bak in je garage duwen want dan gaan de sloten van de auto open ;)

oesters zijn verspreid over het hele spel in alle levels. goed onder bruggen en speciaal aangelegde meertjes kijken want daar liggen ze vaak :)

als je in lv bent dan zie je die vette bakken overal rijden, en geloof me ze zijn niet zo vet :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...