Jump to content

word nodig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

nou de eerste post hier van een computergenie kuch kuch wacht even hoor kuch kuch(voor diegene die hem niet doorhebben ik ben geen computergenie)

mijn vader heeft een nieuwe computer gekocht via dell een Dimension E520 met windows xp multi media center alleen er zit geen word in hoe kan ik die krijgen om mijn computer

edit:wat is eigenlijk het verschil tussen software en hardware hopelijk heb ik het bij de goede geplaatst

Bewerkt: door Maarten!!
Geplaatst:

Software zijn Progamma's en Hardware is bijvoorbeeld je Processor of je Monitor. Als ik jou was zou ik even op google.nl kijken en daat intikken : Word downloaden.

Geplaatst:

Indien je het hebt over Microsoft Office Word moet ik je teleurstellen, hiervoor moet je gaan betalen. Hier vind je een prijsvergelijking waarmee je de goedkoopste versie van Microsoft Office Word kunt gaan aanschaffen. De goedkoopste prijs ligt hier ongeveer rond de 300 euro. Microsoft Office Word is ook gewoon in de winkel aan te schaffen inclusief een paar andere Office programma's. Indien je het programma Wordpad bedoelt is hier een simpele oplossing voor. Allereerst klik je op Start vervolgens op Programmatoegang en instellingen. Je krijg nu een schermpje die je geinstalleerde software weergeeft. Klik vervolgens in de kolom aan de linkerkant op Nieuwe Programma's toevoegen. Klik dan op Cd-rom of diskette. Zorg ervoor dat je origionele Windows Xp CD in de drive zit. Je krijg nu een schermpje waarin je windows programmas kunt gaan toevoegen waaronder dus ook Wordpad.

Geplaatst: (bewerkt)
Software zijn Progamma's en Hardware is bijvoorbeeld je Processor of je Monitor. Als ik jou was zou ik even op google.nl kijken en daat intikken : Word downloaden.

Word moet je kopen. Je kan gelijk dan het beste MS Office kopen. Hierin zitten ook andere handige programma's. Hiervan kan je het beste dan de leerlingen, studenten en leraren editie van kopen. Deze is nog het goedkoopste.

Wil je Word gratis ? Dan kan je kiezen voor alternative open source project OpenOffice. Hier te downloaden.

@Maffia: Downloaden van Word valt hieronder het kopje forum regels warez/illegaal.

Bewerkt: door Ewoud

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...