Jump to content

Moddinggssszz enzo

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zag laatst een filmpje op google waar een gozer in san andreas met een audi tt rijdt dat is zoo cool hoe doe je dat?...Nog een vraagje de night googles waar vind je die ???ik heb de rookbommen al gevonden

Bewerkt: door larsson244
Geplaatst:
Ik zag laatst een filmpje op google waar een gozer in san andreas met een audi tt rijdt dat is zoo cool hoe doe je dat?...Nog een vraagje de night googles waar vind je die ???ik heb de rookbommen al gevonden

Je moet allereerst de mod downloaden. Daarna kan je hem erin zetten met de IMG tool (zie dit topic voor een handleiding, door Flying Dutchman) of SAMI (zie dit topic door Typhoon).

De Night Goggles kan je overigens hier vinden. Voor een overzicht van alle wapens en daarbij een link naar de vindplaatsen, kan je even hier kijken.

Succes met het installeren van je mod.

Weet iemand nog een site met SAMI mods want de meeste mods zijn met IMG????

De San Andreas Mod Installer is voor zover ik weet alleen te gebruiken voor voertuigen. Je moet de overige mods of los met de hand instaleren, of als je geluk hebt, zit er een automatische installer bij waarmee je kan instaleren.

Hier kan je wel wat auto's vinden:

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

...Toch heb ik eht weette verkloten ik heb dus deze mods toegepast

Mercedes-Sunrise

Panda-Bravura

Hummer-Patriot

En dan nu de heeelle domme ik heb die super suzuki geruild woor blista compact nou overal bij alle parkeer plekken staan nu die suzuki en die panda en het ergste er rijden alleen nog maar taxi's en lowriders rond! :-(

Geplaatst:
...Toch heb ik eht weette verkloten ik heb dus deze mods toegepast

Mercedes-Sunrise

Panda-Bravura

Hummer-Patriot

En dan nu de heeelle domme ik heb die super suzuki geruild woor blista compact nou overal bij alle parkeer plekken staan nu die suzuki en die panda en het ergste er rijden alleen nog maar taxi's en lowriders rond! :-(

De San Andreas Mod Installer maakt als het goed is automatisch een back-up aan, volgens mij wordt daar ook om gevraagd. Anders is er ook een andere manier om een mod te verwijderen. Je start SAMI gewoon weer even op, en je drukt dan op 'uninstall a mod', selecteer de auto die je graag wil verwijderen, de rest spreekt voor zichzelf.

Het probleem is Dat ik via File front meerdere voertuig modificaties heb binnen gehaald alleen voertuigen wel te verstaan. Ik heb die vervanger met andere auto's met dit programa SAMI het waren deze auto's

Fiat Panda-Bravura

Mercedes-Elegant

Pontiac-Waltford

Jaguar-Alpha

Ferrari Barchetta-Infernus

Peugot 206-manana

General lee-Sanking

En nu de enige die ik via het download database van dit forum heb gedownload

Die super Suzuki. Voor de blista compact dit was een onervaren dom besluit

Maar ik probeerde die mod te uninstallen volgens SAMI was dit proces gelukt maar inplaats van het verwijderen rijden er nu alleen maar van die suzuiki's rond en taxi's en Savvana's ook de andere mod cars zijn nergens te bekennen ???????

Bewerkt: door larsson244

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...