Jump to content

San Fierro

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal hah voor de mensen die me Topic heeft gezien bij General over uitgespeeld.

NEE Ik heb hem niet uitgespeeld althans nog niet ik vroeg het me gewoon af

Ik kijk namelijk altijd vooruit anyway..

Ik heb wat vragen over San Fierro ik ben daar namelijk nu

1. Ik weet niet of ik ophing toen ik die telefoontje kreeg ofzo

Maar ik kreeg een telefoontje van Catalina ineens, het was een korte gesprek

ze zei PIG en Carl zei Catalina, is that You?? en opeens opgehangen hoort dat zo

of drukte ik perongeluk skip..enne krijg ik Catalina nog te zien, oftewel moek weer wa beroven met der?

2. Ik krijg steeds Cesar´s phone calls ik heb 1 keertje positive reaction gekozen maja, moet ik het doen ok

verder te komen??!

3. Waar is de zwemschool eigenlijk, ik moet namelijk oefenen met zwemmen om die zon opdracht te doen

van Woozie

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ha,

allereerst welkom op het forum!

1. Dat hoort zo dat ze ophangt. je zult haar nooit meer zien, maar je krijgt nog wel een paar van dat soort telefoontjes van haar. maar niets bijzonders meer.

2. nee, dit hoeft niet. je kunt hiermee wat extra geld verdienen, maar persoonlijk vind ik het niet de tijd waard.

3. Er is geen zwemschool. je moet gewoon wat trainen onderwater. ga naar de baai, duik onder en blijf daar tot je nog maar 1/10 van je zuurstof over hebt (niet te diep gaan!) Dan ga je weer omhoog, wacht tot je balk weer vol it en duikt weer.

hopelijk snap je het nu, en nog veel plezier op het forum!

groeten, neosyp :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

zwemschool bestaat niet, je moet gewoon zwemmen en duiken in het water.

als je nog een graag hebt kan je beter eerst kijken op www.wikigta.nl

je ziet catelina niet meer maar ze belt je wel nog enkele keren, die van cesar zijn xtra missie om geld te krijgen.

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
1. Ik weet niet of ik ophing toen ik die telefoontje kreeg ofzo

Maar ik kreeg een telefoontje van Catalina ineens, het was een korte gesprek

ze zei PIG en Carl zei Catalina, is that You?? en opeens opgehangen hoort dat zo

of drukte ik perongeluk skip..enne krijg ik Catalina nog te zien, oftewel moek weer wa beroven met der?

In de race missie Farewell, my Love zal je haar als laatste zien, daarna nooit meer. Je krijgt nog wel eens telefoontjes van haar, maar er gebeurd niks bijzonders meer met haar. De volgende keer dat je haar ziet speel je Claude, en dan ben je dus in GTA III aan beland. Oftewel in San Andreas zal je haar niet meer zien na Farewell, my Love.

2. Ik krijg steeds Cesar´s phone calls ik heb 1 keertje positive reaction gekozen maja, moet ik het doen ok

verder te komen??!

Op Maandag en Vrijdag's zal je een telefoontje krijgen dat de courier van Big Smoke vanuit Los Santos vertrekt, ze hebben zes pakketjes met geld bijzich, ze rijden met een Patriot, elke keer als je de Patriot ramd zal er een pakketje afvallen, dit pakketje bevat $300,- dus in totaal kan je per keer $1800,- verdienen. Wanneer je de Patriot vernietigd zal de missie over zijn en gaan we pakketjes die je niet hebt gepakt weg. Deze courier start bij Big Smoke zijn huis in Idle Wood en rijd richting Pier 69 in San Fierro.

De 2e Courier komt altijd op Woensdags en Zaterdag, Cesar belt dan en zegt dat ze moters gebruiken, ze hebben 'yay' bijzig, je moet verhinderen dat de couriers bij Big Smoke komen.

Je hoeft dit niet voor de 100% te doen, het enigste wat je er voor krijgt is geld.

3. Waar is de zwemschool eigenlijk, ik moet namelijk oefenen met zwemmen om die zon opdracht te doen

van Woozie

Er is geen zwemschool, voor de missie die jij bedoeld heb je 20% long capaciteit nodig, deze kan je alleen krijgen door in het water te springen en gewoon lekker onderwater te zwemmen. Doe dit ongeveer 15 minuten en je zal zo 20% long capaciteit hebben.

Geplaatst:

. Deze courier start bij Big Smoke zijn huis in Idle Wood en rijd richting Pier 69 in San Fierro.

Hmm.. als ik al weet waar die rat woont, ken ik hem dan gewoon niet uit de weg ruimen ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...