Cosmo Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik heb zojuist de modern mod gedownload.. Nu wil ik hem installeren en krijg ik een automatisch installatie systeem wat hem dus installeerd en dan opent die SAMI en dan weet ik niet wat ik moet doen want er staat ook niet welke folder/Rar map ik moet opzoeken dus. en als ik niks met sami doe loopt het spel vast tijdens het laden... Ik zou graag hulp willen hebben want lig er al een weekje mee te klooien Please Mvg Cosmo Reageren
Cosmo Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik zou niet weten wat ik moet doen maar een week lang reageert al niemand meer excuses voor dubbelpost maar zou graag aandacht voor dit topic willen Plz ik zoek hulp Reageren
Black Force Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Waar heb je die modern MOD gedownload dan? ik wil m dan ook wel is proberen te instaleren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.