Jump to content

San Andreas in Real Life

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou mensen ..bestaat San Andreas in het echt ?? en al die steden in de provincie ook?

just curioous enne lopen er ook echt bendeleden rond enzo

Geplaatst: (bewerkt)

er is wel stadje of dorpje dat san andreas heet, ik keek laatst een james bond film en toen speelde het zich heel even af in san andreas maar het was heel andrs en zover ik zag waren er geen bendeleden

rockstar heeft gewoon zoals gewoonlijk een paar echte steden gebruikt en die toen samen gebracht voor hun eigen stad

kweet ff niet meer welke bond film maar klieg niet

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst:

San Andreas is een breuklijn in California

Los Santos = Los Angeles

San Fierro = San Francisco

Las Venturas = Las Vegas

Geplaatst:

Nee helaas bestaat dit niet in het echt. Alle steden zijn gebasseerd op echte steden, maar ze bestaan niet. San Andreas komt waarschijnlijk van de San Andreas breuk, die wel echt bestaat. Je kunt deze ingame zien op de bodem van de SF baai.

Om eerlijk te zijn dacht ik vroeger ook dat dit echt bestond, alleen dan bij Vice City...

Door de zogenaamde Vice City Toeristenbond(op de kaart die je krijgt bij VC) en door de radio stations. toen dacht ik, dat verzin je toch niet allemaal?

Geplaatst:
Nee helaas bestaat dit niet in het echt. Alle steden zijn gebasseerd op echte steden, maar ze bestaan niet. San Andreas komt waarschijnlijk van de San Andreas breuk, die wel echt bestaat. Je kunt deze ingame zien op de bodem van de SF baai.

Om eerlijk te zijn dacht ik vroeger ook dat dit echt bestond, alleen dan bij Vice City...

Door de zogenaamde Vice City Toeristenbond(op de kaart die je krijgt bij VC) en door de radio stations. toen dacht ik, dat verzin je toch niet allemaal?

Haha een vriend van me geloofde dat ook sterker nog die kerel beweer een jaar geleden nog in Vice City te zijn op vakantie in de U.S. :schater:

Geplaatst: (bewerkt)
Haha een vriend van me geloofde dat ook sterker nog die kerel beweer een jaar geleden nog in Vice City te zijn op vakantie in de U.S. :schater:

Ze hebben de GTA Serie zou echt mogelijk na gebouwd, er zijn dus veel dingen op Real Life gebasseerd. Wanneer je dus in Las Vegas komt, zal je grote overeenkomsten met Las Venturas zien. Ik heb dit soms ook, dan kijk ik naar een film en deze speelt zich af in Miami (Vice City), Las Vegas (Las Venturas) dan zie je gewoon overeenkomsten.

Waarschijnlijk is die vriend van jou naar Miami geweest, Vice City is gebasseerd om Miami dus je zal er grote overeenkomsten vinden.

Het is wel grappig dat je sommige dingen gewoon herkent uit games.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Maja

Dan is Ganton vast Compton

en de Ballas de Bloods, en Grove Street de Crips..

Heb je vast van de film COLORS

Geplaatst:

Maja

Dan is Ganton vast Compton

en de Ballas de Bloods, en Grove Street de Crips..

Heb je vast van de film COLORS

Ik ken geen film die Colors heet, ik weet gewoon veel van die dingen af

ik kende namelijk iemand die echt bij de Crips zat in DenHaag

• 2 weken later...
Geplaatst:
er is wel stadje of dorpje dat san andreas heet, ik keek laatst een james bond film en toen speelde het zich heel even af in san andreas maar het was heel andrs en zover ik zag waren er geen bendeleden

rockstar heeft gewoon zoals gewoonlijk een paar echte steden gebruikt en die toen samen gebracht voor hun eigen stad

kweet ff niet meer welke bond film maar klieg niet

Haha, ja dat stukje heb ik ook gezien

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...