Pter Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 het leek mij wel leuk om vrouwen in Safe Houses te laten rondlopen. ik heb geen verstand van modden, dus ik weet niet of het mogelijk is, maar het leek mij wel leuk Reageren
DaBeast Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Dit kan je doen door Paths te maken in de desbetreffende interiour. Maar dan zal je een gedeeltje van de originele paths moeten verwijderen. Omdat de San Andreas af is gestelt op een bepaald aantal Paths. Maar ik denk dat dat moeilijk gaat zijn, omdat je dan waarschijnlijk alle paths overnieuw moet maken. Tevens kan je ze ook spawnen met SCM, aleen weet ik niet als je ze ermee kan laten rondlopen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Black Force Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 je kan ze wel spawnen met de main.scm script, ik weet niet of je daar verstand van hebt. anders kun je net als al eerder gezegd werd een path maken door het desbetrevende savehouse. hoe je een model moet spawnen weet ik wel hoe je een path moet editten zou ik niet weten zo snel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.