Jump to content

GTA Doublepack


Poisonpen123

Recommended Posts

Hallo Poisonpen123,

De Grand Theft Auto Doublepack is te vekrijgen bij verschillende winkels. De Futurezone en de Free Record Shop verkopen de Doublepack. Maar er zijn ook verschillende websites die de Double Pack verkopen. Bol.com bijvoorbeeld verkoopt de Double Pack. Op deze website kun je de prijzen zien van de Doublepack. De prijzen verschillen nogal veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus en zon kerel op dit forum beweert voor een 10tje per spel :cya:

Het dubblepack is ook erg mooi, en ik kan je garanderen dat hij later ook veel waard wordt. Maar je kan ze natuurlijk ook allebei los nemen, hierdoor denk ik dat je goedkoper uit bent, want je kan ze inderdaad voor 10 euro per stuk krijgen. Maar het zijn in ieder geval allebei erg goeie spellen, dus of je nou de doublepack koopt of dat je ze los koopt, het zijn gewoon must-have games. Ik zou persoonlijk de doublepack nemen, voor een 10'tje meer heb je die. Hij wordt later dus veel waard en je hebt een mooi hoesje voor allebei de spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus en zon kerel op dit forum beweert voor een 10tje per spel :cya:

Het dubblepack is ook erg mooi, en ik kan je garanderen dat hij later ook veel waard wordt. Maar je kan ze natuurlijk ook allebei los nemen, hierdoor denk ik dat je goedkoper uit bent, want je kan ze inderdaad voor 10 euro per stuk krijgen. Maar het zijn in ieder geval allebei erg goeie spellen, dus of je nou de doublepack koopt of dat je ze los koopt, het zijn gewoon must-have games. Ik zou persoonlijk de doublepack nemen, voor een 10'tje meer heb je die. Hij wordt later dus veel waard en je hebt een mooi hoesje voor allebei de spellen.

Hoe bedoel je ze worden meer waard gaan ze de prijs nog verhogen..wanneer dan?!

ik ga hem namelijk voor kerst vragen en trouwens los kopen is beter heeft ieder cd een hoesje :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe bedoel je ze worden meer waard gaan ze de prijs nog verhogen..wanneer dan?!

ik ga hem namelijk voor kerst vragen en trouwens los kopen is beter heeft ieder cd een hoesje :schater:

Ik bedoel dat er niet veel exemplaren van zijn, en dat als je hem ooit nog wilt verkopen dat zo'n dubblepack meer waard is dan 2 losse platina's. En je krijgt gewoon de normale hoesjes erbij in de doublepack dat je het weet, dus dat hierboven is geen goeie reden om ze los te kopen. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar dit zijn dus de redenen waarom je wel of niet een doublepack kan kopen. Alvast veel plezier tijdens kerst met Vice City en GTA III ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je San Andreas al hebt, maar er komt ook een GTA Trilogie uit met alle 3 gta's. Ik weet niet of die er voor de XBOX komt, maar als ik jouw was zou ik die dan kopen. En dan ben je wel goedkoper uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je San Andreas al hebt, maar er komt ook een GTA Trilogie uit met alle 3 gta's. Ik weet niet of die er voor de XBOX komt, maar als ik jouw was zou ik die dan kopen. En dan ben je wel goedkoper uit!

Voor de XBox is hij er al een tijdje, de Trilogie die jij bedoeld is voor de PS2, hij zal 4 december in de Amerikaanse winkels liggen. (Kijk hier) voor meer informatie. Je bent waarschijnlijk wel iets goedkoper uit door de Trilogie te kopen.

(Bekijk ook de bovenstaande posts, daar stond al uitgelegd dat de Trilogie er al is)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet raar opkijken als San Andreas veel beter is dan GTA III en Vice City, veel mensen zijn dan teleurgesteld. Ik zelf niet, want de missies zijn nog altijd erg leuk. Ik ga hier niet uitgebreid op in want hier zijn al genoeg topics over, als je even de zoekfunctie gebruikt. Je bent het goedkoopst uit als je ze los koopt, dus als het hierom gaat zou ik ze zeker los nemen. Veel plezier met beide spellen, je hebt er erg lang plezier aan en als het niet lukt kan je hier natuurlijk je vragen kwijt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...