Rivel Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Haaj! Ik krijg missie Freeffal maar niet uitgespeelt! Heeft er iemand een savegame ervan? Ik heb versie 1.01 van SA! Ik speel wel zonder cheats! In de bijlage zit het savegame van mijn spel! Dankje liefs, Rivel PS: Hoe plaats je die savegame dan in je spel? Bewerkt: 2 december 2006 door Rivel
HerrieM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Savegame uitleg: Je moet in de map GTA San Andreas User Files zijn. Deze map is te vinden onder Mijn Documenten. In deze map staan een aantal bestanden. Als het goed is ook een bestand met de naam GTASAsf1.b. Het getal kan varieren van 1 tot 8. Dit is afhankelijk van welke slot je hebt gebruikt bij het saven in het spel. het is het handigst als je je eigen savegame hier upload zodat iemand de missies voor je kan uitvoeren. Dan heb je ook geen veranderingen in uiterlijk en andere dingen. Ik doe de missie voor je. Bewerkt: 2 december 2006 door HerrieM
Rivel Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Ja dankje! Ik snap het! Ik gebruik slot 1. Hoe plaats je dat downloadbestand dan in je spel? Dankje dat je de missie voor me doet! liefs, Rivel Bewerkt: 2 december 2006 door Rivel
HerrieM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 De file die je hebt geupload is uit de verkeerde map gehaald. Die savegame die je hebt geplaats is voor Vice City en niet voor San Andreas.
Rivel Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Oei! Sorry! Heb ze net allebei geinstalleerd! Zal het even veranderen! Zal even de savegame van san andreas pakken!
HerrieM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Gehaald: Freefall + $15.000 Je download de savegame die ik geplaatst heb en zet deze in de user file map van San Andreas. Als je dan het spel opstart zal deze savegame in slot 1 staan. Veel plezier ermee. Bewerkt: 2 december 2006 door HerrieM
Rivel Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Heel hartelijk bedakt! liefs, Rivel
Recommended Posts