vinnie1234 Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 ik zat een beetje rond te neuzen en kam een gek kaartje ergens tegen kan je dit kaaartje ook in het spel zeten als vaste kaart ziet er veel mooier uit Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 ik zat een beetje rond te neuzen en kam een gek kaartje ergens tegen kan je dit kaaartje ook in het spel zeten als vaste kaart ziet er veel mooier uit Volgens mij is dit kaartje het bovenste gedeelte van Los Santos vlakbij Glen Park, maar dan omgekeerd (180° gedraaid) Reageren
Moonbeam Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Jazeker, dit is een vrij bekende mod genaamd de 'Detailed Radar Mod'. Je kan hem bij >Deze Link< downloaden, veel plezier met je nieuwe radar! Mvg, Moonbeam Bewerkt: 2 december 2006 door Moonbeam Reageren
GTA_XP Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Het zijn erg veel bestanden om te replacen, want er zijn 144 bestanden en daar ben ik een keer drie kwartier bezig. Dus als je geduldig bent raad ik je aan om een geditaileerde map te downloaden! Want het is ontzettend mooi! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.