Hit Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 HEt contruction building dat grote roden ding is geen contrusctie gebouw Eerder werd er gezecht dat daar onder een soort rockstar gebouw hoorde maar het is eigenlijk gewoon een gebouw i Lasvegas ik heb namelijk met google earth eventje lopen zoeken: Image: Ik weet wel niet wat het is, een race parkoer? Want er staat een race auto buiten en het is eht grootste gebouw van lasvegas daar past makkelijk een race parkoer in Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Dat eerste plaatje is The Clown Pocket in sanandreas. de tweede is denk ik gewoon een auto tentoonstelling. Reageren
cheizz Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Dat eerste plaatje is The Clown Pocket in sanandreas.de tweede is denk ik gewoon een auto tentoonstelling. is niet de clowns pocket. ik denk dat het een showroom is. want voor een race baan is hij wat klein lijkt me. want die tweede foto is een uitvergroting van een deel van de eerste foto. Reageren
Hit Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Dat eerste plaatje is The Clown Pocket in sanandreas. de tweede is denk ik gewoon een auto tentoonstelling. is niet de clowns pocket. ik denk dat het een showroom is. want voor een race baan is hij wat klein lijkt me. want die tweede foto is een uitvergroting van een deel van de eerste foto. Het is grootste gebouw van lasvegas super ver uitgezoemd valt ie nogop ik denk dat wel kan en tja er staat een race auto buiten vlak naast gebouw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.