Jump to content

gta san andreas videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wist niet waar ik dit moest platsen, bij computer talk of bij san andreas general maar goed.

Het is bijna sinterklaas en ik wil heel graag san andreas dus ik heb het hele huis doorzocht naar het spel en met succes ik vond het bonnetje met daarop geschreven gta san andreas.

Ik heb ooit het spel gehad van need my speed maar ik mog het niet van me moeder dus moest ik het er af gooien. Dit is mijn vraag:

doet gta san andreas op de videokaart RADEON 9200 se. bvd.

Geplaatst: (bewerkt)

In principe doet San Andreas het prima met die videokaart, wél zou ik even naar de overige systeemvereisten kijken, gewoon om zeker te weten dat je PC het spel écht aankan. ;)

Mvg, Moonbeam :cya:

P.S: Het kan zijn dat de videokaart, die je nu gebruikt, met missies waarin veel rook speelt, zoals de laatste missie, een beetje moeite heeft. Mijn advies is om de missies in kwestie gewoon op een wat lagere resolutie te spelen zodat het allemaal wat soepeler gaat en jij lekker door kan gamen :)

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Hartstikke bedankt moonbeam.

Erg fijn om te horen. :Y

Nu weet ik zeker dat die het doet en me moeder maar zeggen dat ze het spel niet heeft gehaald. Hahaha. :puh:

Geplaatst:
Hartstikke bedankt moonbeam.

Erg fijn om te horen. :Y

Nu weet ik zeker dat die het doet en me moeder maar zeggen dat ze het spel niet heeft gehaald. Hahaha. :puh:

ben jaloer op jou :-( ik zit opgescheept met een sullige NVIDIA Geforce 5200 FX -.- ik moet resolutie op 640 × 800 zetten om lag te voorkomen :$

Geplaatst:

Hej FakeFactory,

Als je SA, een beetje op de hogere resolutie wilt spelen. Dan kan de RADEON 9200 kopen voor maar €44.95.

Je kan hem dan Hier Bestellen.

Succes

~Whoop

Geplaatst:
Hej FakeFactory,

Als je SA, een beetje op de hogere resolutie wilt spelen. Dan kan de RADEON 9200 kopen voor maar €44.95.

Succes

~Whoop

ik wacht nog even,want ben eigen pc aan elkaar sparen. ouders betalen nog het grootste gedeelte maar ik zelf betaal ook nog rond de 300,- :engel: en ik wil cker de helft van die 300 euro aan een goede videokaart besteden. weet een perfect winkeltje net over de duitste grens. Gistron..heel goedkoop. 1024 ram voor 90,-

Geplaatst:

Hej FakeFactory,

Succes

~Whoop

ik wacht nog even,want ben eigen pc aan elkaar sparen. ouders betalen nog het grootste gedeelte maar ik zelf betaal ook nog rond de 300,- :engel: en ik wil cker de helft van die 300 euro aan een goede videokaart besteden. weet een perfect winkeltje net over de duitste grens. Gistron..heel goedkoop. 1024 ram voor 90,-

Heh? bedoel je nou 1024MB RAM-werkgeheugen of 1024 MB-videokaart?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...