Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wou deze vind ik dus weer zo mooi gedaan.

Het is op de eerste plaats gewoon een stoere wagen.Je hebt hem ook zeer leuk in je plaatje verwerkt.

De auto paste ook goed bij de achtergrond en zag er bij elkaar leuk uit. Ik vond alleen jammer dat het zo gruis allemaal is. De auto heeft ook een mooie glans en ik hoopte dat je daarmee ook nog wat in de achtergrond ging doen .Maar helaas. Zeer x10 creatief hoe jij je naam erin verwerkt hebt Ik kan niet anders zeggen dat ik die zeer en zeer mooi gedaan vind.

Ik keek meer naar de auto maar toch verdient hij compleet een goede 9 gefeliciteerd :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor je rate Special Marc, ik vind hem zelf ook wat aan de grauwe en grijze kant, dus ik pakte m'n sleutels en zette het licht aan :D.

Is hij zo wat beter (zie bovenste post V2)? Graag nog een paar rates..

@hieronder: Bedankt :Y

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
Bedankt voor je rate Special Marc, ik vind hem zelf ook wat aan de grauwe en grijze kant, dus ik pakte m'n sleutels en zette het licht aan :D .

Is hij zo wat beter (zie bovenste post V2)? Graag nog een paar rates..

VEEEEL beter zo . Je hebt door die lichten je cijfer enorm opgehaalt . ik vind het nu gewoon een PRACHT echt geweldig gedaan .

Ik verander mijn cijfer nu in een 10 :cya:

Geplaatst:

wrrm geef je hem een 10 :? de bg is gewoon saai , er zit geen diepgang in de bg, alleen dat licht uit de koplampen is leuk gedaan , voor de rest vind ik het gewoon veel te simpel,, hij moet eens wat met lijnen etc. in de bg doen.

ik geef hem een 6,3/10

Geplaatst:

:D

wrrm geef je hem een 10 :? de bg is gewoon saai , er zit geen diepgang in de bg, alleen dat licht uit de koplampen is leuk gedaan , voor de rest vind ik het gewoon veel te simpel,, hij moet eens wat met lijnen etc. in de bg doen.

ik geef hem een 6,3/10

Nou ik ben het helemaal niet met je eens :ch: .

schitterend gedaan :*D

Geplaatst: (bewerkt)
:D

ik geef hem een 6,3/10

Nou ik ben het helemaal niet met je eens :ch: .

schitterend gedaan :*D

Je hoeft dit niet te posten :duh: Stuur hem een pb als je het er niet mee eens bent :duh: .

@bas //> Je hebt wel een beetje gelijk dat er niet veel aan gedaan is, maar dat maakt hem niet lelijk. Ik weet niet of je het kan zien. Maar hij heeft de willen mooi draai effect gegeven. Dat is een goed plus punt.

Met de background is wel degelijk iets gedaan. Hij heeft z'n backgriound zeer mooi gebrushed. Dat is knap gedaan. Hij heeft diverse effecten in z'n background gestopt. Hij heeft die text links boven ook mooi onder die streepjes gedaan. Die text zit echt mooi in de background. Dat ziujn allemaal dingen die zeer knap gedaan zijn. Daarom vind ik het niet echt waar wat je zei.

^hierboven is meteen me rate comment over je sig.^

Rate: Ik vind het zeer knap werk M4X. Je hebt er niet veel tijd aangestoken (volgens mij). Maar dat is niet te zien in het eind resultaat: 93%

Edit hier onder: So? is het dan lelijk? Het is juist knap als hij er in 2 min mee klaar is, dat betekend dat hij goede achtergronden kan maken. Btw, ik heb jou nog niet zo'n mooie achtergrond zien maken :duh:

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

ik vind v2 wat mooier met die lampen en verder vind ik ze allebei heel mooi

je kan zien dat er wat aan is gedaan en de auto zelf is ook al gewoon vet

ik vind alleen het lettertype van je naam niet echt mooi

rate: 9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...