Jump to content

Respect

Recommended Posts

Geplaatst:

Al vroeg in het spel, na de missie Doberman, had ik al een vol balkje met respect (stats). Daarvoor had ik wel alle gang-area's veroverd (53 / 100%). 8)

Welk nut heeft het daarna nog om extra respect te krijgen? Loopt dit nog verder op ook al heb ik al een volle respect-status? :cab:

Geplaatst:

Een respect balk die helemaal vol is betekent dat je zoveel vrienden/homie's mee kan nemen als je wilt. Je kunt dus gemakkelijk alle gebieden overnemen, omdat je vrienden je daarbij zullen helpen. als je weinig respect hebt dan kun je maar een aantal mee nemen. Dus als je alles al hebt veroverd dan kun je je homie's nog wel mee nemen om wat lol te gaan trappen in de startan van Los Santos of natuurlijk kun je ze mee nemen naar andere plekken, want ze stappen gerust in je auto. alleen het probleem is dan dat je niet zo heel veel mee kan nemen maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Verder heeft het respect niet erg veel met het verhaal te maken het is er dus vooral om het spel en met name de Gang-Territory's over te nemen gemakkelijker te maken. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders kun je het natuurlijk altijd nog een keer vragen.

Geplaatst:
.... Verder heeft het respect niet erg veel met het verhaal te maken het is er dus vooral om het spel en met name de Gang-Territory's over te nemen gemakkelijker te maken. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders kun je het natuurlijk altijd nog een keer vragen.

Als het respect weinig met het verhaal te maken heeft, waarom krijg ik dan bij veel missies extra respect?

Ook buiten de missies om krijg ik af en toe in beeld een groene respect balk met een + erachter dat ie weer is toegenomen. Mijn vraag was eigenlijk: neemt het respect nog verder toe ook als het balkje al vol is???

Geplaatst: (bewerkt)

.... Verder heeft het respect niet erg veel met het verhaal te maken het is er dus vooral om het spel en met name de Gang-Territory's over te nemen gemakkelijker te maken. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders kun je het natuurlijk altijd nog een keer vragen.

Als het respect weinig met het verhaal te maken heeft, waarom krijg ik dan bij veel missies extra respect?

Ook buiten de missies om krijg ik af en toe in beeld een groene respect balk met een + erachter dat ie weer is toegenomen. Mijn vraag was eigenlijk: neemt het respect nog verder toe ook als het balkje al vol is???

Volgens mij is 'respect' wel degelijk een belangrijke factor in dit spel. Ik ben niet geheel op de hoogte van de gang-scene, maar wat wel uit SA blijkt is dat je zonder respect geen gang kunt runnen en in feite niemand bent. Cj start met 0,0 respect, maar verdient door de hele storyline steeds meer, waardoor hij op den duur weer door zijn familie geaccepteerd wordt, hij de Orange Grove gaat runnen en daardoor Los Santos kan overnemen. Respect is mijns inziens dus eigenlijk de sleutel van de verhaallijn in San Andreas.

Omdat er met respect ook wel naast de storyline wat kan worden gedaan is het dan logisch dat er zoiets verschijnt als het recruteren van mensen. Vooral in het kader van vernieuwing, aangezien GTA toch in de basis steeds meer van hetzelfde is. Respect komt er steeds meer bij in het verloop van het spel. De voordelen ervan stoppen ergens bij de 80% van het balkje, alleen stopt het respect niet bij de 100% vullen van het balkje. Een aantal maanden geleden zag ik nog een screenshot met een groene balk respect die uit zijn 'voegen' was gegaan. Alleen heeft dat dus geen nut meer voor de extra's.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

je krijgt een groen vol balkje na de missie: end of the line

dan vraag ik me af hoe je na de missie doberman al een volle heb

Geplaatst:

door gang terretories in te nemen krijg je ook veel respect.

maar hier is je antwoord op je vraag _KoE_Mzungu. als je balkje vol is kun je nog wel meer respect verdienen. want mijn balkje slaat uit zijn meter. en je kan niet zoveel mensen meenemen als je wil. ik kan er tot nu toe negen meenemen.

Geplaatst:

Bedankt voor 't antwoord. ^_^

Ja na de missie Doberman had ik alle paarse/roze en gele gebieden veroverd, daarna had ik namelijk geen last meer van rivaliserende gangs die weer proberen 'n gebied terug te pakken. Nadat ik alle 53 gebieden in handen had, had ik ook 'n volle respect balk, die vult zich namelijk nogal snel door gang-wars te starten en gebieden te veroveren. Ik wist toen nog niet dat ik alle gebieden kwijt zou raken na de missie The Green Sabre. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...