Jump to content

'Gta: San Andreas Stories'


Puma

'Gta: San Andreas Stories'  

118 leden hebben gestemd

  1. 1. Denk je dat die er ooit zal komen?

    • Ja
      49
    • Nee
      25
    • Misschien
      42
  2. 2. Hoeveel procent kans geef jij?

    • 10
      17
    • 20
      5
    • 30
      9
    • 40
      7
    • 50
      16
    • 60
      8
    • 70
      15
    • 80
      17
    • 90
      9
    • 100
      13


Recommended Posts

Hey aangezien er twee remakes zijn verschenen van eerdere Gta-games (GTA:Liberty City Stories en GTA:Vice City Stories), vroeg ik me af of er ook kans is op een 'Gta: San Andreas Stories'..

Wat denken jullie? Vul de poll a.u.b. in en geef eventueel toelichting door middel van reply op de vraag Waarom zou er wel/niet een 'Gta: San Andreas Stories' komen?

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    3

  • GTA_XP

    3

  • Clowntje_93

    2

  • woutde7

    1

Ik denk niet dat die op de psp komt.

De psp liet zien dat die wel gta vc en lcs aankon maar ik denk dat sa stories te groot is voor de psp.

Het zou wel kunnen dat er bijv. gta las venturas stories komt enz.

Link to comment
Delen op andere websites

:cya: Ik hoop het wel.Maar ik zou eht wel raar vinden . Door elke keer die stories ik wou eens dat ze iets helemaal nieuws zouden maken zoals gta NY ofzo .Ik vind dat ze SA maar gewoon orgineel moeten houden
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat SA stories voor de psp gaat uitkomen, omdat er nu al 2 remakes zijn gekomen.

Maar ik vrees wel dat SA te groot is voor de psp, dus dat ze iets gaan doen zoals Los Santos Stories, San Fiero Stories en Las Venturas Stories.

Ik denk dat ze de kans voor geld te verdienen niet laten schieten. En R* Leeds heeft nu toch waarschijnlijk niks te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, dus hopen is slecht voor je hart, want eerst komt hij heel misschien op PSP, dan komt hij heel misschien naar de PS2. Dan heb je nog eens heel, héél misschien dat hij op de PC komt, maar GTA VCS en GTA LCS zijn ook niet op de PC, en zelfs GTA VCS nog geeneens op de PS2. Dus hoop niet al te veel van Rockstar Leeds....

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...