Jump to content

'Gta: San Andreas Stories'

'Gta: San Andreas Stories'  

118 leden hebben gestemd

1. 1. Denk je dat die er ooit zal komen?

• Ja
      49
    • Nee
      25
    • Misschien
      42
  2. 2. Hoeveel procent kans geef jij?

• 10
      17
    • 20
      5
    • 30
      9
    • 40
      7
    • 50
      16
    • 60
      8
    • 70
      15
    • 80
      17
    • 90
      9
    • 100
      13

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk wel dat SA stories voor de psp gaat uitkomen, omdat er nu al 2 remakes zijn gekomen.

Maar ik vrees wel dat SA te groot is voor de psp, dus dat ze iets gaan doen zoals Los Santos Stories, San Fiero Stories en Las Venturas Stories.

Ik denk dat ze de kans voor geld te verdienen niet laten schieten. En R* Leeds heeft nu toch waarschijnlijk niks te doen.

het is veel en veel groter dan GTA III en dan GTA VC dus ik dnek eigelijk wel maar wel 40%

• Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

3

• GTA_XP

3

• Clowntje_93

2

• woutde7

1

Geplaatst:

Denk ik niet, want die domeinnaam is niet geregistreerd door Rockstar (ik bedoel: "www.gtasanandreasstories.com")

Wel geregistreerde domeinnamen (even uit m'n hoofd)

Door Rockstar Games vastgelegde handelsmerken:

GTA: SIN CITY / GRAND THEFT AUTO: SIN CITY

GTA: TOKYO / GRAND THEFT AUTO: TOKYO

GTA: BOGOTA / GRAND THEFT AUTO: BOGOTA

GTA: VICE CITY STORIES / GRAND THEFT AUTO: VICE CITY STORIES

GRAND THEFT AUTO 4 / GTA4

GRAND THEFT AUTO 5 / GTA5

GRAND THEFT AUTO 6 / GTA6

Domeinen op naam van Rockstar Games:

GTA4.com

GrandTheftAuto4.com

>Bron<

Geplaatst:

Ik denk het niet dat GTA San Andreas Stories gaat komen omdat, het een gewoone zijspel was van Rockstar Games. En GTA Liberty City Stories en - Vice City Stories, daar was al een verleden mee en het was het hoofdspel van Rockstar Games. De kans is klein dat het komt, maar GTA IV kan wel op GTA San Andreas lijken maar het is toch een heel ander spel. En ik vind GTA San Andreas nog het beste spel wat Rockstar Games aan GTA heeft gemaakt.

Vandaar dat ik op Misschien hebt gestemd en op 40% hebt gestemd.

Met vriendelijke groet,

Romano

Geplaatst:

het is toch logisch dat het gaat komen als van de andere 2 games al een "stories" is van uitgekomen. Maar niet alleen voor psp dan. ik zeg 70% kans.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik geef 10% kans dat ze het doen, san andreas is al zo'n prachtige game.

Als ze daarvan een stories maken kan het alleen maar slechter worden.

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst:

Ik denk opzich dat ze het wel zouden willen, alleen denk ik dat de PSP beperkingen geeft, misschien bij een nieuwe versie ofzo. Anders zou je iets van GTA Las Venturas stories krijgen, als Las Venturas net gestart is in de jaren 40, 50 en er nog geen bruggen waren van SF en LS zodat je die niet in beeld krijgt etc. :Y

Geplaatst:

GTA Bogota ? en GTA Tokyo ?

dat zou me best vet lijken !

maar ik denk niet dat GTA SA Stories er aan komt..

Geplaatst:

ik heb missiechien met 70% gestemd want ik denk dat rockstar een psp triologie wilt maken van de 'stories' uitvoeringen maar aan de andere kant denk ik ook weer dat rockstar zich misschien wel op next gen gaat richten

Geplaatst:

Denk en hoop dat ie komt

Als er een Liberty city stories en Vice city Stories.

Denk dat ie dan uitkomt op de PS3 of de PSP

Geplaatst:

Ik denk dat die wel komt, niet helemaal zeker maar wel voor 70%

En als die niet komt, is het jmmr maar Gta Sa is toch een pracht game :bier:

Ik denk dat die ook uit zou komen voor de Ps3 en hoop helemaal voor de Pc

M.v.g ChzN. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

is bullshit dat dat zou komen ....Rockstar gaat zich richten op de next-gen en ze gaan dus ook de games daarvoor aanpassen die ze maken, want ze willen niet helemaal achterblijven, wat ik wil zeggen is dat min of meer al is bevestigd dat de triologie wordt afgesloten en dat ze verder gaan met een hele nieuwe stad .

Bewerkt: door Xclusive
Geplaatst:

Dat ze voor de PSP VC stories en LC stories hebben gemaakt wil helemaal niet zeggen dat er ook een SA stories komt. Zoals al eerder is gezegd; SA is te groot voor de PSP. Niet alleen wat betreft het geheugen wat het inneemt, maar ook grafisch is de PSP er niet krachtig genoeg voor. Jullie zouden toch moeten weten dat er behoorlijk aan de engine enzo is gesleuteld om San Andreas mooier en soepeler te kunnen afdraaien op PS2, Xbox en PC. De PSP kan dit simpelweg niet draaien.

100% zeker te weten dat er geen Stories komt van heel SA. Heel klein kansje dat er een stories komt voor een stad uit SA. Maar ik reken er niet op.

Geplaatst:
:cya: Ik hoop het wel.Maar ik zou eht wel raar vinden . Door elke keer die stories ik wou eens dat ze iets helemaal nieuws zouden maken zoals gta NY ofzo .Ik vind dat ze SA maar gewoon orgineel moeten houden

Er zijn al 3 GTA New Yorks, namelijk:

GTA III, GTA LCS en GTA Advance. Liberty City is namelijk New York. :duh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...