Jump to content

'Gta: San Andreas Stories'


Puma

'Gta: San Andreas Stories'  

118 leden hebben gestemd

  1. 1. Denk je dat die er ooit zal komen?

    • Ja
      49
    • Nee
      25
    • Misschien
      42
  2. 2. Hoeveel procent kans geef jij?

    • 10
      17
    • 20
      5
    • 30
      9
    • 40
      7
    • 50
      16
    • 60
      8
    • 70
      15
    • 80
      17
    • 90
      9
    • 100
      13


Recommended Posts

Ik hoop eigelijk eerder dat GTA IV op de computer komt. :) Want GTA SA Stories kan nooit op een PSP dat kan die niet aan :N bij VCS haperen die radio zenders al en hoor je vaak het geluid van een voertuig niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    3

  • GTA_XP

    3

  • Clowntje_93

    2

  • woutde7

    1

Al die gehuegenproblemen.

Waarom maken ze gta San Andreas Stories niet op een PSP gehuegen kaart van 8 of 16 MB?

Daar past het wel op.

Boris H.

Daar heeft het nix mee te maken. En SA past echt niet op 16 MB. Maar dat terzijde, hier gaat het over de opslagcapaciteit van de UMD zelf, die is waarschijnlijk voor een rechstreekse port te klein.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk het niet want GTA IV komt eraan dat is al heel moelijk om inelkaar de zeten en dan gta san andreas stories nee denk het niet maar ROCKSTAR!!! kan ons altijd verassen

Bewerkt: door j0ry
Link to comment
Delen op andere websites

SAS zou veel te groot zijn voor de PSP omdat de wereld ook 5 keer zo groot is als die van VCS en moeten ze alles lelijk maken, wat wel mogelijk zou zijn is een andere geheel nieuwe GTA voor de PSP zodat ze het maximum uit de UMD kunnen trekken.

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik denk niet dat er een SAs zal komen.

de vorige re-makes gingen over een stad niet over een Staat (zoals San Andreas)

de psp zal de grootte niet aankunnen van San Andreas(en uit elkaar flippen :bonk: ), zeker niet als er nog wat bij komt.

grtz Pter :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik dnek het wel , maar geeft het 50% kans..
ik denk niet dat er een SAs zal komen.

de vorige re-makes gingen over een stad niet over een Staat (zoals San Andreas)

de psp zal de grootte niet aankunnen van San Andreas(en uit elkaar flippen :bonk: ), zeker niet als er nog wat bij komt.

grtz Pter :cab:

BUMP ALARM!!!!!!

Bewerkt: door Wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel echt vet zijn. Maar de PSP kan zo'n grote spelwereld niet aan. Ik denk ook dat ze het op dit moment veel drukker hebben met GTA IV voor de next gen consoles. Ik zit meer te wachten op een nieuwe stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zeker dat er nog een GTA San Andreas Stories uit komt alleen ben ik bang dat die kans heel klein is.. waarom ? omdat Rockstargames nu bezig is met GTAIV en het zal vast wel een heel groot spel zijn dus ik denk niet dat ze nog even de tijd zullen hebben om nog een GTA San Andreas Stories te maken tenzij ze het even heel snel doen als een tussendoortje maar ik denk dat zoeits Rockstargames niet zal doen...

Maar het had me toch erg leuk geleken als er een GTA San Andreas Stories uit kwam lekker weer die grote stad.. Jetpack weer terug (Mischien verbetert) en dat je auto's weer kan pimpen... noem maar op verschillende kledings kan dragen (meer mischien ) maar toch ben ik bang dat die kans zeer klein zal zijn dus vandaar heb ik gestemd op '' Mischien'' en op 20 procent kans...

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen GTA SA idd wel op een double-layer-umd of iets dergelijk branden, als dat tegen dan is uitgevonden of tot stand gebracht. Ze kunnen het ook op bv 3 UMD pruduceren, en wanneer je van Los Santos naar San Fierro rijdt dat je een andere UMD moet insteken, dat is wel te doen, gwn zoals de "greetings from Vice City" bij GTA VCS maar dan gwn een UMD-tje verwisselen, zou iemand daar bezwaar tegen hebben? En natuurlijk klopt het niet, Bors H. Op 8 of 16 mb gaan ongeveer 3 of 9 liedjes op, hoe zou er dan in godsnaam een volledig spel oppassen, een UMD is wel ongeveer 1 GB groot, dacht ik. GTA San Andreas zou miss wel op 4 gb passen,

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat hij komt, maar ik wil het liever (nog) niet.

Als er eentje mag komen, moet het na GTAIV.

Ik heb liever dat ze zich eerst concentreren op die game en dan pas Stories maken, anders gaan OF GTAIV OF GTASASTORIES OF allebei slechter zijn denk ik.

Bovendien zijn er meer verwachtingen van GTAIV en als ze er nog een game zouden tussenproppen zou de releasedatum nog later zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat komt er niet waarschijnlijk :N

Want GTAIV komt binnenkort uit en dat heeft geen relaties met de oudere GTA's

Spijtig :-( Ik hoop natuurlijk dat hij er komt , maar de kans is bijzonder klein :N

ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...