$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Hey, weet iemand misschien een link waar je de Sentinel uit GTAIII kunt downloaden, voor SA? Want ik vind deze leuker dan de SA Sentinel. Bedankt! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik heb de GTA III Sentinel gevonden. Het is alleen wel de Mafia Sentinel, de gewone Sentinel is helaas nog niet geconverteerd uit GTA III. Maar iemand die een beetje handig is met textures kan er zo een gewone GTA III Sentinel van maken. Download de Mafia Sentinel >hier<, van Gtainside.de Het installeren gaat gewoon via de IMG tool of SAMI. Veel plezier ermee! Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ik had die ooit volledig geconverteerd naar SA. Ik dacht dat ik hem hier nog wel ergens heb... ik kijk even. En edit men post wel als ik hem vind. EDIT: Ik heb hem gevonden. Hier kan je hem zien en downloaden. Er mag niet aan dit model gesleuteld worden zonder toestemming. Ook is dit een BETA dus er zitten nog eventueel fouten in. Verder had je de zoekfunctie kunnen gebruiken. Ook berichten zoals bedankt amigo zien wij als spam. Dus let hier op alstublief. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 nou kij ook bedankt matiscus maar waarom mocht ik hem niet bedanken? iedereen weet toch dat bedant amigo bedankt vrind betekent? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.