Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Rate maar... Suc6 Wel op een schaal van 1 tot 10 graag alvast bedankt Reageren
.Antonio Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Hmm... Wat je hebt gedaan: Je hebt en background uitgekozen. Een filter toegevoegd (ik kan even niet op de naam komen van de filter). Een render rood gemaakt (dat is wel leuk gedaan trouwens). Erop geplakt. Font gedownload en je naam erboven gezet. That's it... Je hebt er niet heel veel aan gedaan. De size is (volgens mij) ook te groot voor dit forum, dus je meot het even veranderen in een link... Ik geef het 59% omdat er niet veel aan gedaan is Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Oh ok maar bene r wel tevreden mee.. Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 En wie wilt weten welk prgram. ik gebruik pm me maar... Reageren
kees1991 Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 waarom pm'en als je het hier ook kan seggen ?? ik vint je plaatje een beetje raar. want wat heeft die roode babe nu net de achtergond te maaken ?? verder vint ik die babe wel mooi geworden het lijkt nu net of ze heel erg duifel achtig is. ik zou het een 6,5 geefen en btw je mag niet dubbel posten. gebruik hier voor de edit knop Reageren
BigM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) Ja inderdaad daar ben ik het wel mee eens dat PB beetje onnodig is. Het programma wat wij gebruiken heet photofiltre een programma in gewoon nederlandse taal die je zelf ook kan veranderen ( de taal). Het is een programma met veel opties en handig als je geen photoshop wilt of kan krijgen.Het is een geheel gratis programma waar je ook het een en ander voor kan downloaden waardoor het niet gigantisch veel afwijkt van photoshop .Als je er heel goed in word(en nou beledig ik niet de photoshoppers) kun je door heel creatief te zijn eenigzinds het zelfde krijgen als met photo shop maar een echte graphics van zal er wel even zoet mee zijn . de site van photofilter in het Engels >hier<en >hier< de Nederlandse site En het is geen ramp als je denkt dat je het niet kan/zult begrijpen er zit een uitgebrijde instructie bij hoe alles werkt.En op de site staan ook nog een paar leuke tutorials waar je even zoet mee bent screenie Bewerkt: 2 december 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
M4X Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Sorry maar ik vind hem niet mooi, het past niet goed bij elkaar, en de effecten zijn niet bijpassend. Die render had je beter normaal kunnen laten, met een ander effect er om heen, zo ziet het er echt niet uit wat je hopelijk zelf ook ziet. Ik vind dat uitgeknipte bij de bh en de string wel weer mooi gedaan, als dit niet gewoon een gedownloade render was. Je tiles op de background zijn ook mooi, maar passen er niet bij. Je kon je background beter een leuk kleurtje geven en een effectje erbij doen. Het lettertype heb ik niet veel op aan te merken, maar zoals er al boven me is gezegt ziet het er uit alsof het vrij vlot gemaakt is, volgende keer kan je misschien iets meer tijd voor dit soort dingen nemen. Dus verbeter er nog wat aan, hopelijk heb je hier wat aan. Beschouw dit nogmaals niet als afkraken maar als kritiek. 50% Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ok jammer... Maar waar zit de edit knop ?? En ik zal wel weer eens een nieuwe maken Reageren
M4X Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ok jammer... Maar waar zit de edit knop ?? En ik zal wel weer eens een nieuwe maken De edit knop kan je rechtsboven van je bericht vinden. Je kan een bericht zoveel editten als je wilt, waar en wanneer je maar wilt als je op je eigen account bent ingelogt. Dit is dus handig om dubbelposts te voorkomen. Veel succes met je nieuwe signature Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Thnx... ik stuur er nog wel een paar in op dit forum (als ze af zijn dan he) Reageren
BigM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) We zijn heel er benieuwd robin .Maar ik ga toch ook maar even rate:lief he Je weet dat ik hem mooi vind maar ik heb wel paar opmerkingen : Leuk die bikini babe gedaan . Leuk met dat rode. Het zou dan helaas wel leuker zijn als die achtergrond wel kleur had iets met natuur groen ofzo. Die blokjes vond ik het beetje erg vol maken Maar het werd er wel wat aanweziger door. Je naam staat precies op de goede plek .Met ook nog eens een leuk letertype Goed voor 7.9 79% Omdat ik een redelijk mens ben (niet dat natuurlijk die andere dat niet zijn). voor de volgende keer : probeer er nog wel wat kleur in te brengen verzadiging is misschien een optie . In de combinatie met het nacht efect maakt het een mooi geheel Greetingz Bewerkt: 2 december 2006 door Speciial_marc.5 Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 thnx, maar k heb het zo gedaan, omdat die babe (vond ik) echt uit het plaatje moest springen, want die bergen hadden wel eerst kleur, ga maar ff googelen.. maarja.. k weet wel wat jullie wiillen nu, dus volgende word beter ! Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Omdat veel mensen commentaar hadden op de blokjes in de foto, heb k die gewist, en k heb hem nog ietsje Verscherpt... Hier is het resultaat.. Reageren
BigM Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Ziet er gelijk stukken beter uit . Je krijgt er niet meer pijn in je ogen van en de rust is terug gekeert. Wel nog steeds jammer dat je het onderdeel KLEUR bent vergeten.Maarja je moet ergens beginnen. verder blijft alles het zelfde vorige rate 79% Nieuwe Rate 86% : Vooral voor de geene die het er niet mee eens zijn: Wij hebben geen photoshop dus dan word al snel iets heel mooi's maar ook los daarvan ziet het er prima uit alleen die babe had ik een ander kleurtje gegeven KUTGW Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Hier is de nieuwe met kleur.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.